Akcję organizujemy już od 13 lat. Dzięki wsparciu naszych partnerów realizujemy dziecięce marzenia zawarte w najsympatyczniejszych listach wysłanych do redakcji.
W ramach akcji spłynęło do nas blisko 100 listów, wszystkie były piękne. Spośród nadesłanych, kapituła konkursowa wyróżniła 20 prac.
Jak nam zdradził Piotr Jedliński, prezydent Koszalina, to było trudne, ale jakże przyjemne zadanie.
W tym roku w roli pomocników tradycyjnie wystąpili oprócz prezydenta Koszalina oraz prezesa Miejskiej Energetyki Cieplnej Roberta Mani (miejski dostawca ciepła systemowego z naszą akcją związany jest od samego początku), Wodociągi Koszalin, Nadleśnictwo Karnieszewice, Cafe Mondo, Pomerania Fun Park, Koszalińskie Centrum Stopy, Urbaniak Inwestycje, Elfa, Weld Inox.
- Niestety w tym roku z powodu pandemii nie mogliśmy zakończyć akcji podczas świątecznego jarmarku. Mamy jednak nadzieję, że w 2022 roku koronawirus będzie już tylko przykrym wspomnieniem, a nasze życie wróci do normy - komentuje Piotr Grabowski, prezes oddziału Polska Press w Koszalinie.
- Raz jeszcze dziękujemy partnerom naszej akcji oraz wszystkim dzieciom, które nam zaufały i za naszym pośrednictwem wysłały Mikołajowi swoje marzenia.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?