Po weryfikacji Toyota Motor Europe zakwalifikowała do modyfikacji 1686000 aut. Z tej grupy w Polsce jeździ prawie 73500 Toyot.
- Przygotowaliśmy zestawy naprawcze i dołożymy wszelkich starań by sprawnie i skutecznie dokonać modyfikacji. Każdego klienta osobiście zaprosimy do złożenia wizyty w jednej z naszych autoryzowanych stacji serwisowych - mówi Tetsuya Takenaka, prezes Toyota Motor Poland.
Wszystkich właścicieli podzielono na kilka grup, które kolejno w odstępach kilkudniowych będą listownie zapraszane do umówienia się ze stacją dealerską na dogodny dla nich termin wizyty serwisowej.
- Sama modyfikacja nie powinna przekroczyć czasu 30 minut. Zdajemy sobie sprawę ze znacznej liczby aut, które powinny w ramach akcji odwiedzić nasze serwisy. Rozważamy uruchomienie dodatkowych sił na stacjach tak, by skrócić czas trwania całej kampanii ze standardowych 6 miesięcy do 4 miesięcy - tłumaczy Tomasz Przybycień z Toyoty Motor Poland.
Na stronie www.toyota.pl uruchomiono specjalny serwis poświęcony kampanii. Umieszczono tam zarówno wyjaśnienie Witolda Łowickiego, dyrektora handlowego firmy, jak i krótki film ilustrujący techniczny aspekt zagadnienia. Toyota planuje również uruchomić w ramach serwisu wyszukiwarkę VIN, która w szybki i prosty sposób pozwoli sprawdzić konkretny numer nadwozia i ustalić, czy auto objęte jest kampanią.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?