Przedstawiciele sieci Euronet przyznają, że niektóre transakcje przeprowadzone 4 i 5 marca z użyciem kart debetowych Kredytbanku zostały zaksięgowane podwójnie.
Jak przedstawiciele sieci powiedzieli TVN CNBC Biznes, błąd został usunięty, a pieniądze powinny już wracać do poszkodowanych klientów banku. Jak wyjaśnia rzeczniczka banku, poszkodowani klienci nie muszą nawet składać reklamacji, zwrot pieniędzy odbywa się automatycznie z tą samą datą, z którą została zaksięgowana zdublowana transakcja.
Klienci, na których kontach wskutek błędu powstał debet, nie powinni zostać obciążeni jego kosztami.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?