Berlinale 2018: Małgorzata Szumowska ze Srebrnym Niedźwiedziem

Kinga Czernichowska
Kinga Czernichowska
Małgorzata Szumowska
Małgorzata Szumowska Michał Gaciarz / Polska Press
BERLINALE 2018. Małgorzata Szumowska została nagrodzona Srebrnym Niedźwiedziem. Nagrodzono ją za film "Twarz". Złotego Niedźwiedzia otrzymała Adina Pintile za film "Touch me Not".

BERLINALE 2018

W rolach głównych w filmie "Twarz" wystąpili: Mateusz Kościukiewicz, Agnieszka Podsiadlik oraz Małgorzata Gorol. "Twarz" oceniano w Konkursie Głównym. Srebrnym Niedźwiedziem za najlepszy scenariusz nagrodzeni zostali Manuel Alcala i Alonso Ruizpalacios (za film "Museo"). W kategorii najlepszy reżyser Srebrnym Niedźwiedziem wyróżniono Wesa Andersona (za film ""Isle of Dogs").

To już 68. edycja festiwalu w Berlinie.

Wideo

Materiał oryginalny: Berlinale 2018: Małgorzata Szumowska ze Srebrnym Niedźwiedziem - Gazeta Wrocławska

Komentarze 9

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Trzeba pokazać, że Polacy to podludzie, bydło nie godne najmniejszego szacunku i współczucia.

J
Jarun

To temat wiodący aby dostać nagrodę. Schemat. Żydzi opanowali media i taki nakreślili gojom schemat -narrację.

777 ĆAPAJ

PO DILERZE DONKU COR LEONE

R
Religios

Już się zaczyna plucie jadem ciemnego ludu,że to antypolski film.Co za zaścianek.

a
acb

jw

A
Analityk

Zazdrość i prawda w oczy kole. IPN już pracuje nad nową ustawą, by tę reżyserkę „zapudłować”?

...

nie ćpaj, szkoda życia

C
Cinema Paradiso

"Touch me not" traktuje również o ekshibicjonizmie, jest próbą przetestowania terapeutycznego potencjału obnażenia – cielesnego i emocjonalnego. Bohaterowie dzielą się swoimi najintymniejszymi myślami i – zupełnie dosłownie – stają nadzy naprzeciw włączonych kamer. Przyglądają się sobie nawzajem, badają i oceniają. Próbują – jak Laura – zwalczyć lęk przed obcym dotykiem i cudzą emocją. Pintilie lustruje te nagie ciała kawałek po kawałku, skupiając uwagę przede wszystkim na częściach, detalach – pojedynczym włosie, sutku, przebarwieniach skóry, genitaliach. Z fragmentów powoli wyłaniają się całe obrazy – kompletne osoby, ale już bez masek wstydu; bez barier psychicznych, które krępują ich ciała.
/ Fragment recenzji z portalu Filmweb/

G
Gość

PASZKWIL OBRAŻAJONCY POLSKE I POLAKÓW LEPSZEGO SORTU =BIEDNE PLEBEJSKIE POssPÓlssTFO CIEMNEGO LUDA I SUWERENA Z ZADUPIIA wasHADNEY JEWRIOPY.ANTY POloNIZM.

Dodaj ogłoszenie