Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Cenny czas pracy

opr. jsz
W książce "Pułapka czasu" (Time Trap) R. Alec Mackenzie wymienia 15 największych "złodziei" czasu:

1. Przypadkowe rozmowy telefoniczne.
2. Nieumówieni goście.
3. Zebrania, planowane i nieplanowane.
4. Kryzysowe sytuacje, których nie można przewidzieć.
5. Brak celów, zadań i terminów.
6. Bałagan na biurku i brak osobistej organizacji.
7. Zajmowanie się rutynowymi czynnościami i szczegółami, które należy przekazać innym.
8. Branie na swoje barki za dużo zadań i niedoszacowanie czasu potrzebnego na ich wykonanie.
9. Niepowodzenie w ustaleniu jasnych zakresów zadań i obowiązków.
10. Nieadekwatne, niedokładne i spóźnione informacje.
11. Niezdecydowanie i odkładanie spraw na później.
12. Niejasna komunikacja i sprzeczne polecenia lub ich brak.
13. Brak umiejętności powiedzenia NIE.
14. Brak standardów i raportów z postępu prac, co uniemożliwia kierownikom śledzenie rozwoju wypadków.
15. Zmęczenie.

Jeśli jednak chcesz znaleźć największego złodzieja czasu, poszukiwania musisz zacząć od swojego odbicia w lustrze. Efektywne zarządzanie czasem zaczyna się od siebie samego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!