Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czekamy na następne zgłoszenia do konkursu

(kos)
- Warto brać udział w takich konkursach - mówi Adam Wyszomirski.
- Warto brać udział w takich konkursach - mówi Adam Wyszomirski. Rajmund Wełnic
Mamy już pierwsze zgłoszenia kandydatów do konkursu Nasze Dobre z Pomorza 2009. Bardzo się cieszymy i czekamy na następne. Naprawdę warto.

Zdarza się, że są takie produkty regionalne, które są naprawdę dobrej jakości, ale nie zawsze są dobrze wypromowane. Dzięki naszemu konkursowi może się to zmienić. Druga edycja plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza daje szansę, by o Waszych wyrobach lub usługach stało się głośno w regionie, a nawet w kraju.

Promocja będzie prowadzona bowiem zarówno w wydaniach papierowych Głosu, jak i w naszych serwisach internetowych. Chcemy docenić i promować produkty, które stworzono u nas, na Pomorzu. Chcemy by ich wartość i uznanie w oczach klientów urosły, a dla firm, wytwórców stały się motorem do dalszego rozwoju działalności.

Jedną z nagród w pierwszej edycji konkursu "Nasze Dobre z Pomorza" zgarnął całkowicie zasłużenie wyciąg do nart wodnych na jeziorze Trzesiecko w Szczecinku. Miejska inwestycja warta około 3 mln zł od zeszłego lata przyciąga do Szczecinka miłośników wodnych szaleństw.

Mówi Adam Wyszomirski, dyrektor Samorządowej Agencji Promocji i Kultury w Szczecinku: - Jestem gorącym zwolennikiem udziału w różnych konkursach promujących dobra regionalne. To szansa pokazania się w całym kraju.

Nieważne, czy będzie to wyrób lokalnej kuchni, impreza, miejsce, konkretny produkt jakiejś fabryki, czy tak jak w naszym przypadku obiekt sportowy, jakim jest wyciąg do nart wodnych. Trzeba korzystać z każdej ścieżki promocji, a taką na pewno jest nagroda lub wyróżnienie w m.in. w konkursie "Nasze Dobre z Pomorza".

Powiem więcej, liczy się nawet sam udział. To podstawowa metoda działania, choć jedna z wielu, aby produkt stał się rozpoznawalny, bo wtedy o nim się mówi, pisze, pokazuje.
Dla firmy lub innego uczestnika takiego konkursu to również okazja do zweryfikowania się, a dla odbiorców jest ważne, bo otrzymują informację o danym produkcie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty