Zdarza się, że są takie produkty regionalne, które są naprawdę dobrej jakości, ale nie zawsze są dobrze wypromowane. Dzięki naszemu konkursowi może się to zmienić. Druga edycja plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza daje szansę, by o Waszych wyrobach lub usługach stało się głośno w regionie, a nawet w kraju.
Promocja będzie prowadzona bowiem zarówno w wydaniach papierowych Głosu, jak i w naszych serwisach internetowych. Chcemy docenić i promować produkty, które stworzono u nas, na Pomorzu. Chcemy by ich wartość i uznanie w oczach klientów urosły, a dla firm, wytwórców stały się motorem do dalszego rozwoju działalności.
Jedną z nagród w pierwszej edycji konkursu "Nasze Dobre z Pomorza" zgarnął całkowicie zasłużenie wyciąg do nart wodnych na jeziorze Trzesiecko w Szczecinku. Miejska inwestycja warta około 3 mln zł od zeszłego lata przyciąga do Szczecinka miłośników wodnych szaleństw.
Mówi Adam Wyszomirski, dyrektor Samorządowej Agencji Promocji i Kultury w Szczecinku: - Jestem gorącym zwolennikiem udziału w różnych konkursach promujących dobra regionalne. To szansa pokazania się w całym kraju.
Nieważne, czy będzie to wyrób lokalnej kuchni, impreza, miejsce, konkretny produkt jakiejś fabryki, czy tak jak w naszym przypadku obiekt sportowy, jakim jest wyciąg do nart wodnych. Trzeba korzystać z każdej ścieżki promocji, a taką na pewno jest nagroda lub wyróżnienie w m.in. w konkursie "Nasze Dobre z Pomorza".
Powiem więcej, liczy się nawet sam udział. To podstawowa metoda działania, choć jedna z wielu, aby produkt stał się rozpoznawalny, bo wtedy o nim się mówi, pisze, pokazuje.
Dla firmy lub innego uczestnika takiego konkursu to również okazja do zweryfikowania się, a dla odbiorców jest ważne, bo otrzymują informację o danym produkcie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?