- Z przyczyn od nas niezależnych termin uruchomienia tej usługi opóźni się - mówi Anna Makochonik, rzeczniczka MZK.
- Według informacji usługodawcy, firmy CallPay, sfinalizowanie przedsięwzięcia wymaga integracji z systemami Mastercard i Visa. Potrzebne są dodatkowe prace w zakresie oprogramowania, dlatego przewidziany termin uruchomienia usługi to 20 lipca.
Dotąd MZK sprzedawało przez internet tylko bilety jednorazowe. Teraz spółka miały do nich dołączyć bilety okresowe i miesięczne kupowane także przy pomocy smartfona (przez www.mzk.koszalin.pl) . Bilet miesięczny kupiony przez internet będzie miał dane właściciela, numer dowodu tożsamości, w przypadku dzieci - numer legitymacji szkolnej, a także kod, który będzie sprawdzany podczas kontroli. Można mieć przy sobie wydruk, ale w razie kontroli wystarczy odpowiedni zapis w telefonie komórkowym.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?