EKUZ, zlecenie, wniosek. Załatw sprawę korespondencyjnie!

red
pixabay.com
Biuro Rzecznika Prasowego Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w Szczecinie informuje: W trosce o bezpieczeństwo interesantów, aby ograniczyć ryzyko rozprzestrzeniania się wywoływanej przez koronawirusa choroby COVID-19, zachęcamy do ograniczenia osobistych wizyt w placówkach Zachodniopomorskiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie usługi oferowane przez Fundusz mogą być zrealizowane korespondencyjnie. Zapewniamy, że przekazane nam sprawy zostaną załatwione rzetelnie i niezwłocznie, a dokumenty odesłane pocztą!

EUROPEJSKA KARTA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO

  • Wniosek o EKUZ można pobrać ze strony internetowej ZOW NFZ - otwórz link. Wniosek o EKUZ wyślij o tradycyjną pocztą - adresy pocztowe ZOW NFZ o lub e-mailem: ekuz@nfz.gov.pl o lub faksem: 91 425 11 88 o lub przez Profil Zaufany - otwórz link
  • EKUZ zostanie przesłany do domu lub pod inny wskazany we wniosku adres.

ZAOPATRZENIE W WYROBY MEDYCZNE

  • Zlecenie na zaopatrzenie w wyrób medyczny (o ile lekarz sam go nie zatwierdził do realizacji) wyślij tradycyjną pocztą. Odeślemy je pod wskazany adres.

LECZENIE UZDROWISKOWE

  • Skierowanie do uzdrowiska (jeśli lekarz sam go nie wysłał) wyślij tradycyjną pocztą. Wszelkie sprawy związane z kierowaniem na leczenie uzdrowiskowe nie wymagają osobistego zaangażowania pacjenta – są załatwiane wyłącznie korespondencyjnie; etap załatwiania skierowania można śledzić w przeglądarce internetowej.

UBEZPIECZENIE DOBROWOLNE

  • Wniosek o zawarcie lub rozwiązanie umowy dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego wyślij tradycyjną pocztą lub e-mailem

UBEZPIECZENIE W NFZ

  • Wniosek o weryfikację statusu ubezpieczenia zdrowotnego (EWUŚ) pobierz w docx lub pdf - wyślij pocztą tradycyjną lub e- mailem (skan podpisanego wniosku)

  • Wnioski i pytania dotyczące okresów i zasad ubezpieczenia zdrowotnego - wyślij pocztą tradycyjna lub e- mailem (skan podpisanego wniosku).

WNIOSKI UNIJNE

  • Wniosek o wydanie formularza S1 Formularz unijny wyślij tradycyjną pocztą

  • Oświadczenie dotyczące rejestracji osoby uprawnionej lub członków rodziny osoby uprawnionej wyślij tradycyjną pocztą.

ZWROT KOSZTÓW LECZENIA POZA GRANICAMI KRAJU

  • Wniosek o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej, będących świadczeniami gwarantowanymi, udzielonych na terytorium innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego UE - na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach Formularz unijny wyślij tradycyjną pocztą
  • Wniosek o refundację poniesionych kosztów leczenia w innym państwie członkowskim UE/EFTA wyślij tradycyjną pocztą

SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW
Skargę lub wniosek można przekazać tradycyjną pocztą, na adres ZOW NFZ, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin lub przesłać faxem 91 425 11 88 o e-mailem: skargi@nfz-szczecin.pl

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3