Elden Ring - co wiemy?
Elden Ring to nadchodząca gra z gatunku soulslike tworzona przez FromSoftware - twórców takich hitów jak Dark Souls, Sekiro: Shadows Die Twice oraz Bloodborne. Akcja gry będzie miała miejsce w mitycznej krainie o nazwie Lands Between. W porównaniu do swoich duchowych poprzedników, będzie to produkcja z bardziej otwartym światem. Co ciekawe, współtwórcą gry jest pisarz George R. R. Martin, twórca m.in. niezwykle popularnej sagi Pieśń lodu i ognia, zekranizowanej pod nazwą Gra o tron. Premiera zapowiadana jest na 25 lutego 2022 roku na konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz komputery z systemem Windows.
Niedawno wybrani gracze mieli okazję przetestować w bardzo ograniczonym czasie wersję beta gry. Digital Foundry wykorzystało tę okazję na analizę produkcji w obecnym stanie, by nieco przybliżyć różnice między poszczególnymi wariantami rozgrywki.
Elden Ring - porównanie trybów na konsolach
Jak wynika z testów, gra pozwala na następujące parametry rozgrywki:
Tryb jakości
PlayStation 5
- Rozdzielczość: Natywne 4K
- Płynność: około 45 FPS, nigdy poniżej 30
Xbox Series X
- Rozdzielczość: Natywne 4K
- Płynność: około 40 FPS, nigdy poniżej 30
Xbox Series S
- Rozdzielczość: 1440p
- Płynność: około 30 FPS przez większość czasu
Tryb wydajności
PlayStation 5
- Rozdzielczość: od 1512p do 1800p
- Płynność: około 45-60 FPS, w zależności od sceny
Xbox Series X
- Rozdzielczość: od 1512p do 1800p
- Płynność: około 45-60 FPS, jednak spadki do dolnej granicy o wiele częstsze, niż w przypadku PS5
Xbox Series S
- Rozdzielczość: od 1440p do 1080p
- Płynność: około 40-60 FPS, zazwyczaj 50 FPS
Więcej szczegółów w materiale źródłowym:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?