Jak informuje Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa, to kolejna usługa dostępna w ramach innowacyjnej marki Smart Eco, a także odpowiedź na oczekiwania klientów.
Przez pierwszy miesiąc usługa Rozliczenia Rzeczywiste dostępna będzie tylko dla klientów z gdańskiego i słupskiego obszaru działania Energi. Pozostali klienci będą mogli skorzystać z oferty do końca roku (Energa będzie o tym informować poprzez stronę www.smarteco.pl i materiały wysyłane wraz z rachunkami).
Rozliczenia Rzeczywiste to usługa umożliwiająca dokonywanie samodzielnego rozliczania zużywanej energii w oparciu o stany licznika podawane przez klienta. Będzie można to zrobić w dwojaki sposób: poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz poprzez sieć Via Moje Rachunki.
Więcej na temat nowego sposobu rozliczania przeczytasz w środowym papierowym wydaniu "Głosu Pomorza".
Źródło: Klienci Energi mogą już płacić za rzeczywiste zużycie prądu - gp24.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?