Niby nic wielkiego, przecież obecnie i tak większość ma konta internetowe, nie wspominając już o kartach płatniczych.
Jednak nie wszyscy...
Banki w pogoni za realizacją planów sprzedażowych, sprzedają swoje produkty każdemu, kto tylko odwiedzi placówkę. Część z klientów Getin Banku w Koszalinie to osoby starsze, nie mające pojęcia o bankowości elektronicznej ani o kartach płatniczych.
- Założyłem konto, bo mi powiedzieli, że tak będzie wygodniej otrzymywać emeryturę - mówi jeden z czytelników. - Nie chciałem żadnej karty, bo i tak nie potrafię jej używać, a pieniądze wybierałem zawsze w banku. Teraz wpłynęła moja emerytura, mam do zapłacenia rachunki, a tu niespodzianka: bank nieczynny, i to do końca miesiąca - mówi.
- Na obecną chwilę nie mogę klientowi zaproponować nic innego jak wyjazd do Słupska, gdzie znajduje się najbliższa placówka - mówi pracownik Infolinii Getin Banku. Klient mógłby jeszcze telefonicznie uzyskać dostęp do bankowości elektronicznej i wówczas przelać pieniądze na inne konto, z którego byłaby możliwość wypłaty środków lub zamówić kartę płatniczą, jednak czas oczekiwania na nią wynosi 14 dni, jak nas poinformowała pracownica Infolinii.
Gwoli jasności, kosztów dojazdu do Słupska bank nie zwraca. Pocieszające jest to, że ta mało komfortowa sytuacja ma potrwać jeszcze "tylko" 2 tygodnie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?