Tym samym "Głos" stał się oficjalnym partnerem medialnym klubu z Kołobrzegu. Będziemy wpierać klub marketingowo, promować koszykówkę kołobrzeską i oczywiście mocno informować o wynikach zespołu w rozgrywkach Polskiej Ligi Koszykówki.
- Wiemy, że o pozytywny wizerunek klubu dobrze zorganizowanego, wypłacalnego musimy zadbać sami, ale kibice i sponsorzy muszą mieć o tym dobrą informację. Stąd to porozumienie - mówi prezes Kotwicy Aleksander Walda.
Ubiegły sezon był dla Kotwicy najlepszy w historii pod względem sportowym (zdobycie Pucharu Polski i bardzo dobra postawa w lidze), ale fatalny pod względem finansowym. Klub zalegał z wypłatami wynagrodzeń dla koszykarzy, a sytuacja ta groziła nawet wycofaniem zespołu z rozgrywek. - Koszykówka kołobrzeska zdecydowania zasługuje na wsparcie. Może jeszcze bardziej teraz, w trudnym dla niej momencie. Mamy nadzieję, że klub szybko ostatecznie przezwycięży problemy, z którymi się boryka - mówi Krzysztof Nałęcz, redaktor naczelny "Głosu".
Sytuacja w Kotwicy stabilizuje się. - Budżet na ten rok mamy realistyczny. Chcemy utrzymać się w lidze, ale i pokazać dobrą koszykówkę. Przy niewielkim jeszcze wzmocnieniu stać nas na sprawianie niespodzianek - dodaje prezes Walda.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?