Bolid w Szczecinie będzie się prezentował od 5 do 10 lipca r. na stacji benzynowej przy ulicy Chopina.
Model bolidu, który zostanie zaprezentowany w ramach trasy, to C37 z sezonu 2018. Kibice będą mogli zobaczyć prawdziwy pojazd – dokładnie taki, jakim przed trzema laty ścigali się kierowcy zespołu. Bolid będzie malowany zgodnie z tegorocznymi standardami wizualnymi Alfa Romeo Racing ORLEN, po raz pierwszy zaprezentowanymi w lutym 2021 roku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej.
Podobną trasę promocyjną po Polsce bolid Alfa Romeo Racing ORLEN odbył w ubiegłym roku. W ciągu czterech miesięcy obejrzało go pół miliona fanów w 9 miastach, w 7 województwach.
Tegoroczny tour bolidu rozpoczął się 4 czerwca w Lublinie. Następnie, czeka go podróż trwająca aż do 5 sierpnia, która zakończy się w Zakopanem.
Tour bolidu Alfa Romeo Racing ORLEN po Polsce. Lista miast
- 04.06 – 10.06 – Lublin
- 11.06 – 16.06 – Mikołajki/Prawdowo
- 17.06 – 22.06 – Olsztyn
- 23.06 – 28.06 – Gdynia
- 29.06 – 4.07 – Koszalin
- 5.07 – 10.07 – Szczecin
- 14.07 – 19.07 – Toruń
- 20.07 – 25.07 – Kostomłoty
- 26.07 – 31.07 – Bielsko-Biała
- 1.08 – 5.08 – Zakopane
Tour międzynarodowy
W drugiej połowie roku bolid zostanie zaprezentowany w Czechach i Niemczech, gdzie prowadzony jest proces rebrandingu stacji Star i Benzina, należących do Grupy ORLEN. Głównym celem obecności marki ORLEN na torach Formuły 1 jest budowa jej globalnej rozpoznawalności. Sponsoring zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN stanowi również platformę marketingową w Czechach i Niemczech, gdzie Formuła 1 należy do najbardziej popularnych i najchętniej oglądanych dyscyplin motorsportowych.
- Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Robertem Kubicą traktujemy jako inwestycję. To jeden z naszych kluczowych projektów sponsoringowych, który wspiera działalność biznesową PKN ORLEN i buduje globalną rozpoznawalność marki. Tworzymy silny koncern multienergetyczny, który będzie skutecznie konkurował na międzynarodowych rynkach. Sponsoring sportowy wzmacnia efekty naszych działań. Tylko w 2020 roku ekwiwalent reklamowy związany z obecnością marki ORLEN w Formule 1, obejmujący ponad 100 tys. publikacji, wyniósł 433 mln zł – mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?