Firma Hella informuje, że światła LEDayFlex nie potrzebują dużo miejsca na instalację, ponieważ są pozbawione odbłyśników i składają się wyłącznie z diod LED, a odległości ich montowania jedna od drugiej to 1-15 mm. Zapewnia też, iż samochody wyposażone w te światła nie wymagają oddzielnej homologacji ani dopuszczania do ruchu.
Światła LEDayFlex pozwalają także na oszczędności w porównaniu z klasycznymi halogenowymi lampami dziennymi, ponieważ użyte w nich wysokowydajne diody "Golden Dragon" charakteryzują się minimalnym poborem prądu: zużywają jako lampy dzienne zaledwie 5,8 W, a jako lampy pozycyjne tylko 0,6 W.
Zaletą świateł diodowych jest też większa trwałość (do 30 razy) niż typowych żarówek H7 stosowane w światłach dziennych.
Światła są oferowane w postaci łańcuchów po 5, 6, 7 lub 8 modułów, w różnych wersjach instalacyjnych. Każdy z wariantów będzie dostępny ze światłami pozycyjnymi lub bez nich.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?