Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 13
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czaplinecki Klub Morsów „Morsy Bez Forsy” istnieje od wielu...
fot. Rajmund Wełnic

I Morsowanie Pod Gwiazdami w Czaplinku [zdjęcia]

Czaplinecki Klub Morsów „Morsy Bez Forsy” istnieje od wielu lat. Takiej imprezy jednak jeszcze nie było.

- Do tej pory kąpaliśmy się raczej we własnym towarzystwie, albo uczestniczyliśmy w zlotach organizowanych przez inne kluby – mówi Krystyna Wenelska z czaplineckiego klubu. - Spotykaliśmy ludzi podobnie jak my pozytywnie zakręconych, miło i zdrowo spędzaliśmy czas. Aż pewnego dnia ktoś zaproponował morsowanie nocne. Wszyscy byli zachwyceni. Postanowiliśmy podzielić się naszym zwariowanym pomysłem i zaprosiliśmy morsów z innych klubów do nas.

Entuzjazm nas nie opuszczał i ze wsparciem i pomocą życzliwych osób i instytucji marzenie się spełniło. Strażacy ze Straży Pożarnej dbali o bezpieczeństwo kąpiących, zapewnili też nastrojowe oświetlenie wydobywające urodę przejrzyście krystalicznie czystej wody Jeziora Drawsko. Zaangażowani w sukces imprezy byli także Jarosław Tarnowski z młodzieżową grupą ratowników Rescue Team, pracownicy ZGK, Marek Harańczyk z Chaty Toniego - muzyka i nagłośnienie, Justyna Kuzio fitness, Ryszard Swęd z zajazdu Stary Drahim - przepyszna grochówka, pracownicy Urzędu Miasta Czaplinek dział profilaktyki uzależnień i dział promocji , morsy czaplineckie i wiele innych osób. Atrakcją imprezy była loteria dzięki hojności sponsorów: Camping Wajk z Piaseczna, Restauracja i hotel Stary Drahim ze Starego Drawska, Gospodarstwo Agrowestern Monika z Rzepowa, Sławogród osada wczesno-słowianska z Czaplinka, Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Drawy, Pałac Siemczyno z Siemczyna, Pasieka Fujarskich, Urząd Miasta Czaplinek, Kuźnia Ceramiczna z Siemczyna, Czaplinecki Ośrodek Kultury, Stowarzyszenie Zapiecek z Żelisławia, Referat Sportu i Rekreacji, Lokalną Organizację Turystyczną LOT Czaplinek. Miło było gościć viceburmistrza Czaplinka Zbigniewa Dudora.

Cieszymy się bardzo z tak licznie przybyłych gości: morsów z Połczyna Zdroju, Miastka, Białogardu, Łobza, Szczecinka, Koszalina, Złocieńca, Barwic, Drawska Pomorskiego, ze Szczecina i Wałcza. Po rozgrzewce 94 morsów i morsjanek w blasku pochodni z radosnymi okrzykami wbiegły do wody zachwyceni krystaliczna przejrzystością. Znakomita grochówka, kiełbaski przy ognisku i przepyszne ciasta sprzyjały integracji uczestników spotkania. Wszyscy otrzymali pamiątkowe, specjalnie na tę okazję przygotowane badziki (przypinki). Do zobaczenia za rok.

10 lat gk24.pl

Zapraszamy Was nie tylko po najświeższe newsy. Przed nami dwa tygodnie świętowania 10 urodzin, których nie wyobrażamy sobie obchodzić bez Was! Będzie mnóstwo zabawy, filmów, wspomnień, a przede wszystkim wspólnej zabawy i konkursów. Jakich? Z nagrodami oczywiście! Wymyślicie dla nas najoryginalniejsze życzenia urodzinowe, zaprojektujecie koszulkę, pokażecie, co robiliście przed 10. laty, a na koniec wspólnie wybierzemy najważniejsze wydarzenia 10-lecia.

Poznajmy się bliżej, zostańcie z nami.

Zobacz również

Portret patrona patrolowca OPV SG-301 przekazany Morskiemu Oddziałowi Straży Graniczn

Pogoń - Piast LIVE! Portowcy z szansą, by zrównać się z wiceliderem

Polecamy

„Lekkoatletyka dla każdego!” przyciąga przyszłe gwiazdy sportu

Świetne wieści z Rio de Janeiro! Mamy kolejną kwalifikację olimpijską!