Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jakość według TP S.A.

(abu)
- Abonament płacę regularnie. Cóż z tego, skoro od dwóch miesięcy w moim aparacie słychać tylko huki i trzaski? - denerwuje się Z. Borowski.
- Abonament płacę regularnie. Cóż z tego, skoro od dwóch miesięcy w moim aparacie słychać tylko huki i trzaski? - denerwuje się Z. Borowski. Karol Skiba
- Już nie mam siły do walki z Telekomunikacją Polską - rozkłada bezradnie ręce Zygmunt Borowski z Gwizdu w gm. Ustronie Morskie. Mężczyzna od 17 grudnia ma nieczynny tzw. radiotelefon. Mimo kilkakrotnych interwencji w dziale obsługi klientów TP S.A. , spółka do tej pory nie naprawiła awarii, za to abonament za nieczynny aparat pobiera systematycznie.

Telefoniczne łącze radiowe Z. Borowskiego szwankuje prawie od trzech lat. Do tej pory jednak nigdy wcześniej awaria nie trwała aż dwa miesiące! - Jestem chory na nerki i nie mogę dodzwonić się do lekarza z Gryfic, u którego się leczę! Najgorzej jednak było w święta. Modliłem się, żeby nikt z rodziny nie zachorował, bo wtedy kaplica, bo skąd wezwać pogotowie?- załamuje ręce mężczyzna. Mimo kilkakrotnych interwencji telefonu nie naprawiono. W biurze obsługi klienta Z. Borkowski jeszcze 19 grudnia usłyszał, że w ciągu 48 godzin zjawi się fachowiec. Od tamtego czasu minęło już niestety niejedne 48 godzin...

Więcej w papierowym wydaniu gazety.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!