Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jedni polują, inni dorabiają

ARTUR KOSTECKI [email protected]
Podczas poświątecznych wyprzedaży sprzedawcy mają pełne ręce roboty.
Podczas poświątecznych wyprzedaży sprzedawcy mają pełne ręce roboty. Piotr Czapliński
Rozpoczęły się poświąteczne wyprzedaże. Nadszedł okres gorących zakupów, atrakcyjnych promocji, wielkich obniżek cen.

Wyprzedaże to również konieczność zatrudnienia dodatkowego personelu.

Wzmożone zapotrzebowanie na pracowników w okresie poświątecznych wyprzedaży rośnie nawet do 10-12 osób na jeden sklep dziennie. Pracodawcy zwracają się o pomoc do Agencji Pracy Tymczasowej, takich jak Creyf's Polska - zatem tam dla chętnych pracy jest najwięcej.
Podczas wyprzedaży jest dużo więcej zajęć przy obsłudze klientów, inwentaryzacjach i różnego rodzaju promocjach. W dużym centrum handlowym może nagle pojawić się 1000 nowych miejsc pracy.
Praca jest dla wszystkich zainteresowanych - uczniów, studentów, bezrobotnych od dawna pozostających bez pracy, dla pracujących, którzy chcą sobie dorobić w czasie weekendu - dla każdego, bez względu na wiek i doświadczenie.

Nowe miejsca pracy

Pracodawcy mogą szukać pracowników na własną rękę lub zwrócić się do pośrednika - Agencji Pracy Tymczasowej, która zapewni odpowiednio przeszkolony zespół. Firma Creyf's Polska, która specjalizuje się właśnie w rekrutacji, szkoleniu i wynajmowaniu pracowników tymczasowych - ma w tym okresie szczególnie wiele ofert.
- Zapotrzebowanie na dodatkowy personel dotyczy bardzo wielu sklepów - mówi Magdalena Pieprzowska, Creyf's Image Manager. - W branży odzieżowej skala tego zjawiska jest największa, co wynika ze skali promocji cenowych przed zmianami kolekcji.
Tymczasowi pracownicy wykonują rozmaite czynności, począwszy od obsługi klientów, odwieszania na miejsce przymierzonych ubrań czy też udzielania podstawowych informacji, do pomocy przy przyjmowaniu towaru, czyli rozpakowywaniu, wprowadzania za pomocą skanera na stan sklepu i metkowanie.

Dlaczego z Agencją Pracy Tymczasowej?

Zatrudnianie na własną rękę jest dla sklepów kłopotliwe. Lepiej zlecić rekrutację firmie zewnętrznej. W okresach nasilenia sprzedaży i okolicznościowych akcji promocyjnych doskonałym rozwiązaniem jest praca tymczasowa.
Kierownictwo sklepu nie musi angażować własnych pracowników do pozyskania nowego personelu - sprawdzać kwalifikacji, przeprowadzać rozmów kwalifikacyjnych itp. Ponadto zatrudnianie poprzez agencję jest w pełni elastyczne. W zależności od bieżących potrzeb klienta agencja dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań pracodawcy.
- Podejmując współpracę z Creyf's Image klient zyskuje sprawdzonego partnera. Przeprowadzamy rekrutację, selekcję, zajmujemy się wszystkimi sprawami formalnymi związanymi z zatrudnieniem pracowników tymczasowych - wymienia M. Pieprzowska.
Dobór pracowników przeprowadzany jest według kryteriów określonych przez klienta. Istnieje także możliwość przeszkolenia pracowników według przekazanych przez przyszłego pracodawcę informacji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!