Nasza Czytelniczka, jak tłumaczy, wsiadła w biegu do autobusu miejskiego, przekonana, że będzie mogła kupić bilet u kierowcy. Usłyszała jednak, że kierowca biletów nie sprzedaje. Co prawda w każdym autobusie MZK jest biletomat mobilny, w którym można kupić bilet, ale płatność jest możliwa wyłącznie kartą, a tej kobieta przy sobie nie miała.
- Moim zdaniem za mało jest informacji o tym, gdzie można kupić bilet - twierdzi nasz Czytelniczka.
Innego zdania jest szef MZK Andrzej Bacławski, który przekonuje, że informacja o zmianie zasad sprzedaży biletów jest powszechnie dostępna (m. in. na przystankach).
- Nasi kierowcy, ze względu na zagrożenie epidemiczne, nie prowadzą sprzedaży biletów, to decyzja do odwołania. Ponadto ich stanowiska w autobusach są odgrodzone taśmami. Wszystko po to, by zminimalizować ryzyko - wyjaśnia prezes Bacławski.
Zmiany w autobusach MZK Koszalin. Obowiązują nowe zasady
- Ta pani może zwrócić się do firmy Rewizor, która prowadzi kontrole w autobusach i złożyć odwołanie. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
Natomiast bilety można kupić m. in. w kioskach, przez internet, ale też w biletomatach stacjonarnych. Tych jest już pięć, a na montaż czeka kolejne pięć urządzeń, które staną przy dworcu PKP, Rynku Staromiejskim, ul. Łużyckiej, ul. Clausiusa i przy cmentarzu.
Zobacz także Otwarcie centrum przesiadkowego w Koszalinie (archiwum)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?