Kiedy zmiana czasu? Zmiana czasu marzec 2020. Sprawdź, kiedy przestawiamy zegarki na czas letni [ZMIANA CZASU - DATA] 30.03.2020

Fitz
Zmiana czasu 2020. Kiedy zmiana czasu w 2020 roku w marcu?
Zmiana czasu 2020. Kiedy zmiana czasu w 2020 roku w marcu? archiwum
Zmiana czasu w marcu 2020. Sprawdź kiedy nastąpi zmiana czasu. Podajemy datę oraz termin zmiany czasu. Kiedy należy przestawić zegarki nie przegap daty zmiany czasu. Zmiana czasu 2020. Kiedy przestawiamy zegarki o godzinę do tyłu czy do przodu? Koniecznie sprawdź termin, kiedy przestawiamy zegarki oraz o której nastąpi zmiana czasu.

Koniec zmian czasu – Europa mówi dość! Kiedy ostatni raz? Przesunięcie czasu 2020 już w marcu

O godz. 2 w nocy z 28 na 29 marca 2020 r. (z soboty na niedzielę) przesuniemy zegary na godz. 3 i krócej pośpimy. Po raz przedostatni przejdziemy na czas letni – tak chce większość Europejczyków, w tym Polaków.

Parlament Europejski opowiedział się za zniesieniem przestawiania czasu i przewidział ostatnią zmianę na rok 2021, zostawiając krajom członkowskim wybór, który czas wolą – letni czy zimowy.

Rezygnacja ze zmiany czasu i wybór na stałe letniego da następujący skutek świetlny: zimą rano będzie dłużej ciemno, a po południu dłużej jasno.

Według badań większość, w tym Polacy, woli właśnie czas letni, zatem najbliższa marcowa zmiana w 2020 r. na czas letni będzie przedostatnią. W październiku przestawimy się na czas zimowy, a w marcu 2021 r. już ostatni raz na letni, który zostanie na stałe. Jeśli jakiś kraj wybierze na stałe czas zimowy, przestawi zegary ostatni raz jeszcze w październiku 2021.

Wcześniej zaniechano zmian czasu w Rosji, Białorusi, Islandii, większości Australii, Ameryki Południowej i Azji, w połowie Afryki oraz niektórych stanach USA i Kanady. Nigdy nie zmieniano czasu w drugiej połowie Afryki, części Azji i Ameryki Południowej.

ZMIANA CZASU Z ZIMOWEGO NA LETNI: Dlaczego wolimy czas stały

Ankiety pokazują, że za zniesieniem zmian czasu jest 84 proc. Europejczyków. Z dwóch rodzajów powodów: zdrowotnych i wobec pozorności oszczędności energii.

Dzięki jesiennemu cofnięciu zegarów rano szybciej robi się jasno, co pozwala prędzej wyłączać oświetlenie firm i oszczędzać prąd – tak tłumaczono wprowadzenie zróżnicowania czasowego (w Polsce w 1977, nie licząc okresu przedwojennego). Ale zmieniły się warunki technologiczne. W halach przemysłowych dla precyzji i tak musi być silne oświetlenie sztuczne, światło wchodzące przez świetliki to anachronizm. Z kolei o zużyciu prądu w milionach biur bardziej niż światło decydują wielkość sieci komputerowych i klimatyzacja; im jaśniej, czyli im więcej grzejącego światła słonecznego, tym większe zużycie prądu na klimę. Do tego problemy ze zmianami czasu na kolei, w bankach aktualizujących systemy i straty na giełdach tuż po zmianie czasu.

Większość Europejczyków, w tym Polaków, uważa, że zmiany czasu to niedobry dla samopoczucia anachronizm ekonomiczny.

Przestawimy liczniki rowerowe, tradycyjne zegarki naręczne, budziki, stare zegary wiszące, stojące i wieżowe. Komputery i smartfony dostosują się same. Również nasze organizmy muszą same się przestawić.

Czas letni 2020 – jak odcierpimy zmianę

  • Osoby wrażliwe wskutek zachwiania rytmu dobowego mogą mieć wieczorami problemy z zasypianiem, a w dzień popaść w apatię.
  • Możliwe są bóle głowy, m.in. w związku w wahaniami ciśnienia krwi.
  • Zyska nocna zmiana: popracuje krócej i nie będzie musiała odrabiać większej utraty energii oraz motywacji do działania jak w przypadku październikowego wydłużenia nocki. Natomiast idący do pracy rano nie wyśpią się.

Czas letni 2020 – jak pokonać zmianę

  • Kładź się spać zgodnie z rytmem wewnętrznym, nie trzymaj się na siłę zegara.
  • Przed snem wypij ciepłe mleko, weź kąpiel, posłuchaj spokojnej muzyki.
  • Jeśli możesz, budzik przestawiaj stopniowo.
  • Najtrudniejsze sprawy przełóż do czasu, aż przyzwyczaisz organizm.

Zobacz także: Pracodawcy nie będą tworzyć nowych miejsc pracy i będą redukować zatrudnienie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Ś
Śmieszek
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

26 marca, 22:01, Komunista:

Prawda MDZ!

26 marca, 23:27, Śmieszek:

Też uważam że to jest PRAWDA MDZ!

Też popieram czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI!

27 marca, 7:32, MDZ:

I taki powitamy już pojutrze!

27 marca, 10:51, Śmieszek:

Pojutrze powitamy czas zimowy?

27 marca, 11:11, MDZ:

Mój młodszy brat tak jak użytkownik o nicku "CEST to nasz czas" pi€#d0li bez sensu. XD

To wiele wyjaśnia ^^

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

26 marca, 22:01, Komunista:

Prawda MDZ!

26 marca, 23:27, Śmieszek:

Też uważam że to jest PRAWDA MDZ!

Też popieram czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI!

27 marca, 7:32, MDZ:

I taki powitamy już pojutrze!

27 marca, 10:51, Śmieszek:

Pojutrze powitamy czas zimowy?

Mój młodszy brat tak jak użytkownik o nicku "CEST to nasz czas" pi€#d0li bez sensu. XD

Ś
Śmieszek
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

26 marca, 22:01, Komunista:

Prawda MDZ!

26 marca, 23:27, Śmieszek:

Też uważam że to jest PRAWDA MDZ!

Też popieram czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI!

27 marca, 7:32, MDZ:

I taki powitamy już pojutrze!

Pojutrze powitamy czas zimowy?

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

26 marca, 22:01, Komunista:

Prawda MDZ!

26 marca, 23:27, Śmieszek:

Też uważam że to jest PRAWDA MDZ!

Też popieram czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI!

I taki powitamy już pojutrze!

Ś
Śmieszek
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

26 marca, 22:01, Komunista:

Prawda MDZ!

Też uważam że to jest PRAWDA MDZ!

Też popieram czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI!

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

Chyba guvno prawdę.

K
Komunista
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 17:59, MDZ:

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

Prawda MDZ!

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

PRAWDA ŚMIESZEK!

Zaś ja z śmieszkiem i komunistą jesteśmy inteligentni i popieramy czas NATURALNY i ZGODNY z geograficznym położeniem POLSKI! A nie jakiś czas LETNI!

M
MDZ(Iteligentny)
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 18:46, MDZ:

https://scontent.fwaw3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/90841336_810897732735499_1269958903861346304_n.jpg?_nc_cat=103

26 marca, 17:49, MDZ:

I tak nie zmieni to faktu, że już za 2 doby i kilka godzin prawidłowo ustawimy zegary.

Od 27 października 2019 roku zegary są prawidłowo ustawione i.d.i.o.t.o.

Spójrz na zdjęcia

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

26 marca, 18:46, MDZ:

https://scontent.fwaw3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/90841336_810897732735499_1269958903861346304_n.jpg?_nc_cat=103

I tak nie zmieni to faktu, że już za 2 doby i kilka godzin prawidłowo ustawimy zegary.

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

26 marca, 17:23, Śmieszek:

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

https://scontent.fwaw3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/90841336_810897732735499_1269958903861346304_n.jpg?_nc_cat=103

Ś
Śmieszek
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

26 marca, 17:04, Komunista:

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

Masz rację Komunisto! HAHAHAHA!

Też nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony.

"Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)" Tylko i.d.i.o.t.a mógłby coś tak zj€b@nego napisać. XD HAHAHAHA!

K
Komunista
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 11:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

Nie wiedziałem że "nauczyciel" może być popi€#dolony. XD

HAHAHAHAHA! XD "Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E)"?? HAHAHAHAHA! "strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków"? Twoi uczniowie "nauczycielu" są pewnie od ciebie mądrzejsi. XD Gratulacje! Nauczyciel nie zna się na geografii! XD

Nigdy się tak nie śmiałem z takiej głupoty, pierwszy raz popłakałem ze śmiechu HAHAHAHA! XD

Powinieneś zobaczyć strefy czasu z podręcznika od geografii i z internetu i.d.i.o.t.o

Oto linki do zdjęć:

static.epodreczniki.pl/portal/f/res-minimized/R1AyR61KSFrRq/5/1tzTXkAq2pb2YdohbvB2cYZVaE6r2odc.png www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TOAu3x51g4JI6DEE9RP3KqI1T0MONAlR.jpg https://slideplayer.pl/slide/403536/1/images/11/Strefy czasowe i czasy urzędowe w Europie.jpg

https://slideplayer.pl/slide/10569412/33/images/4/wschodnioeuropejski środkowoeuropejski moskiewski Czas Czas Czas.jpg

M
MDZ
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

26 marca, 12:47, nauczyciel:

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

Masz rację, nauczycielu.

n
nauczyciel
25 marca, 22:40, MDZ(Iteligentny):

Do "3dni-odliczanie trwa!"

Właściwy czas jest zimowy. A czas środkowoeuropejski jest naturalny i zgodny z geograficznym położeniem Polski, i taki czas POPIERAM!

26 marca, 8:42, geograf:

Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami, dla reszty (na wschód od linii Bornholm-Zgorzelec) czas letni. Tak dla ścisłości.

26 marca, 11:47, Śmieszek:

To co napisałeś "Czas zimowy jest właściwy geograficznie tylko dla kilku procent terenu Polski przy granicy z Niemcami" świetnie nada się na żarty Prima Aprilisowe XD

To nie żart, ale prawda. Pierwsza strefa czasowa na wschód od Greenwich (CET) to (teoretycznie) długości geograficzne od 0 do 15 E, II strefa (CEST) to długości od 15 E do 30 E. Natomiast czas moskiewski UTC 3 (teoretycznie długości od 30 E do 45 E) . Dlaczego teoretycznie? Bo strefy są dostosowane do granic państw, a nie południków.

Wróć na gk24.pl Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie