Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klient i jego problem z Energą

Marzena Sutryk
Czytelnik z Koszalina, klient Energa Obrót Gdańsk, napisał do nas o pewnym incydencie. Oby takich sytuacji było jak najmniej w nowym roku...
Czytelnik z Koszalina, klient Energa Obrót Gdańsk, napisał do nas o pewnym incydencie. Oby takich sytuacji było jak najmniej w nowym roku... archiwum
Czytelnik z Koszalina, klient Energa Obrót Gdańsk, napisał do nas o pewnym incydencie. Oby takich sytuacji było jak najmniej w nowym roku...

Oto list naszego Internauty: „Rozliczam się drogą elektroniczną i chciałem to zrobić dziś - napisał do nas 3 stycznia Czytelnik z Koszalina. - Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, że z powodu braku wpłaty za grudzień 2015 r., mam zablokowany dostęp do konta.

Monopolista nie raczył powiadomić mnie o zaistniałym fakcie, mając mój adres mailowy oraz numer telefonu. Ale wielki monopolista nie będzie rozmawiał ze zwykłym płatnikiem. Najprościej jest zablokować konto użytkownika, a ten niech biega i wyjaśnia sytuację”.

Popularne na gk24:

Gk24.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!