Oto list naszego Internauty: „Rozliczam się drogą elektroniczną i chciałem to zrobić dziś - napisał do nas 3 stycznia Czytelnik z Koszalina. - Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłem, że z powodu braku wpłaty za grudzień 2015 r., mam zablokowany dostęp do konta.
Monopolista nie raczył powiadomić mnie o zaistniałym fakcie, mając mój adres mailowy oraz numer telefonu. Ale wielki monopolista nie będzie rozmawiał ze zwykłym płatnikiem. Najprościej jest zablokować konto użytkownika, a ten niech biega i wyjaśnia sytuację”.
Popularne na gk24:
- Białogard: Areszt dla 19-letniego nożownika [zdjęcia]
- Ponad 400 osób pobiegło w Biegu Sylwestrowym w Koszalinie [zdjęcia]
- Wypadek na krajowej 20. Dwie ofiary [zdjęcia, wideo, aktualizacja]
- Zagłosuj na swoje rozświetlone miasto
- Podpalił samochody z zemsty
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?