Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Zmiany w powiecie sieradzkim! Nowy wicestarosta i przewodniczący Rady Powiatu! FOTO

Zmiany w powiecie sieradzkim! Nowy wicestarosta i przewodniczący Rady Powiatu! FOTO

Pierwsza sesja w Pawłowie. Ślubowanie radnych i wójta. Pierwsze wybory [WIDEO]

NOWE
Pierwsza sesja w Pawłowie. Ślubowanie radnych i wójta. Pierwsze wybory [WIDEO]

Polecamy

Jak odstraszyć ptaki z ogrodu? Sprawdź nietypowy trik z płytami CD

Jak odstraszyć ptaki z ogrodu? Sprawdź nietypowy trik z płytami CD

Odinstaluj League of Legends! Klient gry zagraża twojemu bezpieczeństwu

Odinstaluj League of Legends! Klient gry zagraża twojemu bezpieczeństwu

"Krótka piłka": Ekstraklasa śmiechu warta. Dlaczego nikt nie nadaje się do pucharów?

O TYM SIĘ MÓWI
"Krótka piłka": Ekstraklasa śmiechu warta. Dlaczego nikt nie nadaje się do pucharów?