Kolejne bestialstwo w Białogardzie. Ktoś poderżnął gardło półtorarocznemu owczarkowi!

(qba)
Udostępnij:
Przecięta nożem tętnica szyjna, naruszona tchawica - czarnego, półtorarocznego owczarka z poderżniętym gardłem znaleźli dziś rano mieszkańcy Białogardu.

Okaleczony zwierzak doczłapał się jakimś cudem do domu swoich właścicieli. Tam padł. To już trzeci w ciągu ostatniego miesiąca akt bestialstwa na czworonogu w powiecie białogardzkim.

Na miejsce natychmiast została wezwana policja. Był też Jerzy Harłacz, szef Stowarzyszenia Animals, który natychmiast powiadomił o tym koszmarnym incydencie także naszą redakcję.

- Wyznaczyliśmy już policjantów, którzy prowadzą w tej chwili czynności wyjaśniające w tej sprawie - poinformował nas Jerzy Zachaczewski z Komendy Powiatowej Policji w Białogardzie. - Rzeczywiście wyjątkowo brutalnie potraktowano tego psa.
Właściciele owczarka podejrzewają kto mógł to zrobić. Boją się go. Uważają, że jest niebezpieczny. Na prośbę Jerzego Harłacza mężczyzna został więc zatrzymany. - Dziękuję prokuratorom, że mnie posłuchali i wydali nakaz zatrzymania.

Niewykluczone przecież, że ten facet zaatakowałby teraz człowieka - mówi Harłacz.
To nie pierwsze takie zdarzenie w powiecie. Przypomnijmy, niedawno w Białogardzie został znaleziony pies, którego ktoś powiesił na drzewie.

W tej sprawie nikogo nie zatrzymano. Kilka dni później w Karlinie do rzeki Parsęty wrzucony został kundelek z kamieniem u szyi. Tutaj sprawca jest znany. To mieszkanka podkarlińskiej wsi. Trwa jeszcze postępowanie w tej sprawie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 54

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

~Świdwin~
W dniu 26.05.2009 o 10:07, Gość napisał:

OCZERNIASZ PUBLICZNIE PANA hARŁACZA A MOZE TY SIE PRZEDSTAW I DOKONAMY PORÓWNANIA. HARŁACZ MA WIECEJ W GŁOWIE JAK BANDA PISZACA NA FORUM PRZECIW NIEMU. BOICIE SIE GO I TYLE SZKODA Z WAMI POLEMIZOWAC .


Jakoś NIE WSZYSCY boją się takiego marnego Harłacza. KOŁOBRZEG górą ! Oklaski dla uczciwych i odważnych !
A że Białogard przez RADNEGO zastraszony ? Bo się tak DALIŚCIE !!
g
gość
W dniu 26.05.2009 o 09:49, Gość napisał:

Widać na forum grupe ludzi , którzy maja jeden cel oskarżac innych a mertorycznie w sprawie nie maja nic do powiedzenia juz zbrzydło czytanie na forum ciagle powtarzjacych sie oskarżen. Moze ci krytykanci zamiast pisac glupoty o panu Harłaczu sami zrobia porzadek z soba i zaczna pomagac innym. Panie i Panowie ze strony Burmistrza Strzałkowskiego takie zachowania i obelgi wpisywane na forum niczego istotnego nie załatwi. Zbyt duzo agresji jest w waszych wypowiedziach i krytyki , która jest nieprawdziwa.


Zapytajcie w Kołobrzegu, co jest nieprawdziwe, jak Harłacz CHCIAŁ IM ZROBIĆ CHOLERNE ŚWIŃSTWO, ale ludzie się jemu normalnie NIE DALI ! A ile ludzi nie umiało się obronić przed Harłaczem ??!!!!
~Arek~
W dniu 26.05.2009 o 09:38, K.L napisał:

Własnie wazelinowaniem to zajmuja sie ludzie Strzałkowskiego , którzy pisza bzdury na forach przeciwko panu Harłaczowi, który stanowi dla władzy zagrożenie wytykając im przekrety i naduzycia. Bardzo dobrze teraz spoleczenstwo wie wiecej o władzy miejskiej, która czerpie garsciami. Urzednicy zamiast pisac na forum powinni zabrac sie do pracy . WAZELINIARSTWO juz wam nie pomoze .


Czerpie garściami, to Harłacz za ściągane z całego kraju psy. A potem zamiast je nakarmić i leczyć za tą kasę, to on je "usypia", bo "się nie nadają" do czegoś tam, a sam za tą kasę za psy AUTO SOBIE KUPUJE ZA 100 tys !!!!!!!!!!!Kto tu bardziej czerpie garściami i czyją KRZYWDĄ ?! Przektety sam robi Harłacz, aby jeszce ludzi KRZYWDZIĆ kłamliwymi pomówieniami (przykład Kołobrzegu). Zwykłe DRAŃSTWO i NADUŻYCIE WŁADZY !!!!!!!!!!!!!!
g
gość
napisał:

Wszyscy powinnismy pomyśleć o tym, aby pilnować swoich psów..ten pies nie został dopilnowany ale nie z winy właścicielki tylko właściciela jestem pewna że zrobił to ten mężczyzna bo widać ze nie ma serca...wynika to z artykułu. On musi zostać ukarany tak jak było napisane w artykule mężczyzna moze zabić nawet człowieka więc trzeba ukarać go za ten brutalny czyn. Przecież tego psa kochały dzieci był ich całym światem nadzieją na lepsze jutro, a ten frajer tak postąpił odbierając im coś na czym im najbardziej zalezy...


Że fcet może zabić człowieka, to STWIERDZIŁ HARŁACZ , ale mi a u t o r y t e t ! On sam niewygodnych ludzi "zabija", tylko inaczej, a bycie radnym mu to ułatwia i tylko do tego mu służy.
~Arek~
W dniu 26.05.2009 o 08:55, Gość napisał:

Od Villas pan Harłacz wziął 70 psów i ani jednej złotówki, można sprawdzić w gminie u wójta Lewin Kłodzki. Nie piszcie bzdur i nie oczerniajcie człowieka na każdych forach, bo tylko to potraficie, natomiast żaden z Was nigdy nie zrobił i nie zrobi tego, co zrobił Harłacz dla zwierząt. Nagonka na schronisko ma już swoją historię - wcześniej była już Państwowa Inspekcja Pracy, ZUS i inne. Teraz burmistrz podpiera się starymi dewotkami z TOZu, które w przeciwieństwie do Pana Harłacza mają marne wyniki. Nawet, jeśli na czas remontu w schronisku mógł być niewielki bałagan, to jest to usprawiedliwione tym bardziej, że trwaja tam roboty, a wypisywanie bzdur, że psy są głodne, wychudzone, to się mija całkowicie z prawdą. Komuś na tym zależy, żeby zrobić wszystko, aby zdyskredytować w opinii publicznej pana Harłacza jedynie za to, że jest to jedyny radny, który bezpardonowo ocenia pracę burmistrzów, wyciąga wszelkie nieprawidłowości i nadużycia a najważniejsze to to, że jako radny dba o nasze wspólne środki.Można byłoby więcej pozytywów tu napisać, ale to forum opanowane zostało opanowane przez kilku internautów, którzy notorycznie siedzą, piszą i krytykują działalność pana Harłacza, która z góry jest odmiuenna, aniżeli ją się tutaj przedstawia. Nie wiem, czy ktoś im za to płaci, czy po prostu im karze, ale jest to niesprawiedliwa ocena radnego, który w swoim działaniu i postępowaniu ma po prostu rację. Na koniec zaznacze, że niektorzy internauci nie czytają artykułów, co widać po ich wpisać - atakują po to, aby atakować - nie jest to ani merytoryczne, ani prawdziwe. Zróbcie tyle, ile zrobił Harłacz i tu trzeba zaznaczyć, przy braku przychylności burmistrza miasta, ktory notorycznie rzuca mu kłody pod nogi. Jedyną osobą, która pomagała mu od początku była sekretarz miasta - Urszula Krupińska.


Za psy od Willas MIAŁ NADZIEJE DOSTAC KASĘ - a że nie dostał, to psy już nie żyją , bo "stwierdził", że są : agresywne, nie nadaja si,e do adopcji i żę "spokrewnione" (!!).Z tych powodów dał uspić. PO TO JE ZABIERAŁ Z LEWINA ?!
A w TOZ nie ma "starych dewotek", Harłacz - ślepy, czy co ? No, możliwe że taka 24 latka "za stara"", tylko zależy dla kogo.... Na swoje psy też tak patrzy jakby był ślepy , a do tego mówi, że ONE LINIĘ TRZYMAJĄ JAK MODELKI.
Może najpierw nich RZETELNIE OCENI SWOJĄ PRACĘ w schronisku, zanim zacznie oceniać czyjąś ( np.burmistrza), a co do "wyciągania nieprawidłowości", to mamy niedawny przykład jak STARAŁ SIĘ TO ROBIĆ W KOŁOBRZEGU - tyle tylko, że SAM te nieprawidłowości TWORZYŁ. A to niejedyny przykład - najpierw miesza, a potem WYTYKA, ŻE NAMIESZANE !!!!!!!!!!!!!!!! TO SIĘ NAZYWA -RZUCANIE KŁÓD POD NOGI, tylko kto je komu rzuca ????????
G
Gość
W dniu 26.05.2009 o 10:07, Gość napisał:

OCZERNIASZ PUBLICZNIE PANA hARŁACZA A MOZE TY SIE PRZEDSTAW I DOKONAMY PORÓWNANIA. HARŁACZ MA WIECEJ W GŁOWIE JAK BANDA PISZACA NA FORUM PRZECIW NIEMU. BOICIE SIE GO I TYLE SZKODA Z WAMI POLEMIZOWAC .


Nie myśli się co się mówi i nie patrzy co wysyła?
G
Gość
W dniu 26.05.2009 o 10:03, Anna napisał:

Na pana to trzeba mieć wygląd i dobrze w głowie poukładane.


OCZERNIASZ PUBLICZNIE PANA hARŁACZA A MOZE TY SIE PRZEDSTAW I DOKONAMY PORÓWNANIA. HARŁACZ MA WIECEJ W GŁOWIE JAK BANDA PISZACA NA FORUM PRZECIW NIEMU. BOICIE SIE GO I TYLE SZKODA Z WAMI POLEMIZOWAC .
A
Anna
W dniu 26.05.2009 o 09:44, anna napisał:

O Harlaczu wiemy dużo więcejZAJMIJ SIE SWOIMI SPRAWAMI I DLA CIEBIE PAN.


Na pana to trzeba mieć wygląd i dobrze w głowie poukładane.
G
Gość
O Harlaczu wiemy dużo więcej

ZAJMIJ SIE SWOIMI SPRAWAMI I DLA CIEBIE PAN.
G
Gość
O Harlaczu wiemy dużo więcej

a Harłacz o Strzałkowskim i ma dowody.
G
Gość
Widać na forum grupe ludzi , którzy maja jeden cel oskarżac innych a mertorycznie w sprawie nie maja nic do powiedzenia juz zbrzydło czytanie na forum ciagle powtarzjacych sie oskarżen.
Moze ci krytykanci zamiast pisac glupoty o panu Harłaczu sami zrobia porzadek z soba i zaczna pomagac innym. Panie i Panowie ze strony Burmistrza Strzałkowskiego takie zachowania i obelgi wpisywane na forum niczego istotnego nie załatwi. Zbyt duzo agresji jest w waszych wypowiedziach i krytyki , która jest nieprawdziwa.
a
anna
W dniu 26.05.2009 o 09:38, K.L napisał:

Własnie wazelinowaniem to zajmuja sie ludzie Strzałkowskiego , którzy pisza bzdury na forach przeciwko panu Harłaczowi, który stanowi dla władzy zagrożenie wytykając im przekrety i naduzycia. Bardzo dobrze teraz spoleczenstwo wie wiecej o władzy miejskiej, która czerpie garsciami. Urzednicy zamiast pisac na forum powinni zabrac sie do pracy . WAZELINIARSTWO juz wam nie pomoze .


O Harlaczu wiemy dużo więcej.
K
K.L
Własnie wazelinowaniem to zajmuja sie ludzie Strzałkowskiego , którzy pisza bzdury na forach przeciwko panu Harłaczowi, który stanowi dla władzy zagrożenie wytykając im przekrety i naduzycia. Bardzo dobrze teraz spoleczenstwo wie wiecej o władzy miejskiej, która czerpie garsciami. Urzednicy zamiast pisac na forum powinni zabrac sie do pracy . WAZELINIARSTWO juz wam nie pomoze .
G
Gość ~! :]
Wszyscy powinnismy pomyśleć o tym, aby pilnować swoich psów..ten pies nie został dopilnowany ale nie z winy właścicielki tylko właściciela jestem pewna że zrobił to ten mężczyzna bo widać ze nie ma serca...wynika to z artykułu. On musi zostać ukarany tak jak było napisane w artykule mężczyzna moze zabić nawet człowieka więc trzeba ukarać go za ten brutalny czyn. Przecież tego psa kochały dzieci był ich całym światem nadzieją na lepsze jutro, a ten frajer tak postąpił odbierając im coś na czym im najbardziej zalezy...
A
Anna.
W dniu 26.05.2009 o 08:55, Gość napisał:

Od Villas pan Harłacz wziął 70 psów i ani jednej złotówki, można sprawdzić w gminie u wójta Lewin Kłodzki. Nie piszcie bzdur i nie oczerniajcie człowieka na każdych forach, bo tylko to potraficie, natomiast żaden z Was nigdy nie zrobił i nie zrobi tego, co zrobił Harłacz dla zwierząt. Nagonka na schronisko ma już swoją historię - wcześniej była już Państwowa Inspekcja Pracy, ZUS i inne. Teraz burmistrz podpiera się starymi dewotkami z TOZu, które w przeciwieństwie do Pana Harłacza mają marne wyniki. Nawet, jeśli na czas remontu w schronisku mógł być niewielki bałagan, to jest to usprawiedliwione tym bardziej, że trwaja tam roboty, a wypisywanie bzdur, że psy są głodne, wychudzone, to się mija całkowicie z prawdą. Komuś na tym zależy, żeby zrobić wszystko, aby zdyskredytować w opinii publicznej pana Harłacza jedynie za to, że jest to jedyny radny, który bezpardonowo ocenia pracę burmistrzów, wyciąga wszelkie nieprawidłowości i nadużycia a najważniejsze to to, że jako radny dba o nasze wspólne środki.Można byłoby więcej pozytywów tu napisać, ale to forum opanowane zostało opanowane przez kilku internautów, którzy notorycznie siedzą, piszą i krytykują działalność pana Harłacza, która z góry jest odmiuenna, aniżeli ją się tutaj przedstawia. Nie wiem, czy ktoś im za to płaci, czy po prostu im karze, ale jest to niesprawiedliwa ocena radnego, który w swoim działaniu i postępowaniu ma po prostu rację. Na koniec zaznacze, że niektorzy internauci nie czytają artykułów, co widać po ich wpisać - atakują po to, aby atakować - nie jest to ani merytoryczne, ani prawdziwe. Zróbcie tyle, ile zrobił Harłacz i tu trzeba zaznaczyć, przy braku przychylności burmistrza miasta, ktory notorycznie rzuca mu kłody pod nogi. Jedyną osobą, która pomagała mu od początku była sekretarz miasta - Urszula Krupińska.


Wazelina się przelewa. Fałsz i obłuda.
Więcej informacji na stronie głównej Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie