– Potwierdzam, że 4 nowe przypadki zakażenia wirusem SARS-CoV-2 dotyczą pracowników koszalińskiego oddziału ZUS. Jesteśmy pod nadzorem Sanepidu i działamy zgodnie z jego zaleceniami. Wstrzymaliśmy bezpośrednią obsługę klientów w oddziale — poinformował nas Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego.
Bezpośrednia obsługa klientów w koszalińskim oddziale ZUS została zawieszona od dziś, 29 maja. Zgodnie z decyzją Sanepidu dziś przeprowadzona będzie dezynfekcja sali obsługi klientów.
– Jesteśmy dostępni przez internet — za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Można także kontaktować się telefonicznie pod numerem infolinii 22 560 16 00. W sprawach dotyczących świadczeń i wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów - informuje rzecznik.
Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn.-pt.) - w sprawach ogólnych.
Dodatkowe numery telefoniczne
Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także odnośnie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.
Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to kompleksowa obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a 22 290 87 03 to numer dla osób, które mają pytania na temat odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Na razie nie wiadomo jeszcze jak długo będzie zawieszona obsługa bezpośrednia w ZUS Koszalin, oraz czy pracownicy zostaną objęcie kwarantanną.
Galerie handlowe w Koszalinie znów czynne [ZDJĘCIA]
Parki i lasy otwarte. Spacerowiczów w Koszalinie nie brakuje [ZDJĘCIA]
Wspieramy Lokalny Biznes!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?