Kolejni pacjenci z podejrzeniem koronawirusa w szpitalu w Koszalinie

Joanna Boroń
Joanna Boroń
archiwum
Udostępnij:
W Polsce nie ma potwierdzonego przypadku koronawirusa, ale przybywa pacjentów, którzy podejrzewają, że mogą być zakażeni. Kolejni trafili do koszalińskiego szpitala.

- W czasie weekendu przyjęliśmy na oddział obserwacyjno-zakaźny Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie dwie kolejne osoby. Ich stan zdrowia jest dobry. Badania laboratoryjne u jednej z nich potwierdziły obecność wirusa grypy. Czekamy na wyniki badań obecności koronawirusa u tych osób — informuje Cezary Sołowij, rzecznik prasowy Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie.

- U trzech pierwszych osób izolowanych w naszym oddziale wynik badania na koronawirusa był ujemny. Dwie zostały wypisane w miniony piątek, trzecia, u której również nie ma wskazań do hospitalizacji, zostanie wypisana do domu dzisiaj. Wszystkie miały infekcję wywołaną wirusem grypy typu A.

Koronawirus zatacza coraz szersze kręgi. Sprawdź, dokąd już dotarł, co  o nim wiemy i jak możemy się przed nim ochronić. Gdzie jest koronawirus w Polsce?

Koronawirus z Chin. Co już wiemy o wirusie? Objawy, leczenie...

Zobacz także: Podejrzenie koronawirusa u dziecka z kołobrzeskiej podstawówki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze 12

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2 marca, 23:46, Gość:

Jeszcze zobaczycie, że kidawa miała rację. Niestety będzie już za późno..

owszem ...nadal szuka programu

G
Gość
2 marca, 12:04, Gość:

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

2 marca, 12:26, Brzydze sie zarazkow:

Właśnie przez takich bezmyslnych ludzi jak ty choruje wieksza ilosc osob. Zamiast siedziec w domu i nie roznosic chorobsk to latasz po sklepach i prychasz. Wez pod uwage ze nie ktorzy maja niska odpornosc i bardzo ciezko przechodza np goraczke. Wiekszosc ludzi ma takie podejscie jak ty stad te wszystkie rozprzestrzeniajace sie „zarazy „ pewnie rąk po kiblu tez nie myjesz bo po co zmywac zarazki i ograniczac ich rozprzestrzenianie. Budzie to brudasy!

Jestem pod wrazeniem. Gratulacje

P
Popek
2 marca, 23:46, Gość:

Jeszcze zobaczycie, że kidawa miała rację. Niestety będzie już za późno..

Głupoty i peowskie hejty

G
Gość

Jeszcze zobaczycie, że kidawa miała rację. Niestety będzie już za późno..

G
Gość

POmatoły a gdzie wasz wirus nima i nie będzie pewnie w słoiku schowany i maju go wypuścicie.

O
OD
2 marca, 12:04, Gość:

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

To dopiero brak inteligencji. Pracować i myśleć tylko o swojej dupie idealista się znalazł a przez takich mało myślących inni chorują... Obys pozarażal swoich bliskich a nie ludzi obcych tego życzę może dzięki temu nauczysz się myśleć... Chociaż pewnie liczę na za wiele

G
Gość
2 marca, 12:04, Gość:

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

2 marca, 12:26, Brzydze sie zarazkow:

Właśnie przez takich bezmyslnych ludzi jak ty choruje wieksza ilosc osob. Zamiast siedziec w domu i nie roznosic chorobsk to latasz po sklepach i prychasz. Wez pod uwage ze nie ktorzy maja niska odpornosc i bardzo ciezko przechodza np goraczke. Wiekszosc ludzi ma takie podejscie jak ty stad te wszystkie rozprzestrzeniajace sie „zarazy „ pewnie rąk po kiblu tez nie myjesz bo po co zmywac zarazki i ograniczac ich rozprzestrzenianie. Budzie to brudasy!

a jak te dywagacje mają się do chorych dzieci naszprycowanych zbijającymi gorączkę lekami odprowadzanymi do przedszkoli czy szkół , bo mamusie nie chcą iść na zwolnienie? a jak te dywagacje mają się do rodziców antyszczepionkowców? gdzie u takich ludzi jest troska o innych, o resztę społeczeństwa? MOŻE NARESZCIE NADSZEDŁ CZAS ŻEBY ZACZĄĆ MYŚLEĆ???

B
Brzydze sie zarazkow
2 marca, 12:04, Gość:

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

Właśnie przez takich bezmyslnych ludzi jak ty choruje wieksza ilosc osob. Zamiast siedziec w domu i nie roznosic chorobsk to latasz po sklepach i prychasz. Wez pod uwage ze nie ktorzy maja niska odpornosc i bardzo ciezko przechodza np goraczke. Wiekszosc ludzi ma takie podejscie jak ty stad te wszystkie rozprzestrzeniajace sie „zarazy „ pewnie rąk po kiblu tez nie myjesz bo po co zmywac zarazki i ograniczac ich rozprzestrzenianie. Budzie to brudasy!

K
Kolaa
2 marca, 12:04, Gość:

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

I przez ciebie inni zagrażają się, co z tego że przeziębienie. Kaszlesz na ludzi. Nie żyjesz sam.

G
Gość

teraz ludzi cos posralo, ktos ma katarek i kaszelek to od razu L4, ja to praucje nawet jak mam 38 goraczki. Teraz tez jestem podzebiony wlasnie, mam temperature miedzy 37,5-38 stopni plus katar i suchy kaszel, bylem w markecie w weekend no i po prostu kaszlalem. Podszedl do mnie jakis chlopak i mi mowi, ze co ja tu robie z choroba. Kazalem mu [wulgaryzm]c i tyle. Ludzie nie przesadzajcie, teraz kazdy kaszelek to bedzie u was wirus. Choroby byly zawsze i beda, wazne zeby sie dobrze odzywiac, wszystko jesc, co weekend zapic robaka i bedzie dobrze. Pozdrawiam i bez paniki hehe

G
Gość

Teraz każdy z kaszlem będzie biegał i mówił, że ma wirusa. Sianie paniki przyniosło skutek.

G
Gość
2 marca, 10:50, Gość:

no niezle jak tak dalej pojdzie to bedzie chyba trzeba zamknac koszalin z kazdej strony jak zamyka sie chinskie miasta

wow, bardzo interesujący wniosek z aktualnie toczącej się debaty/sprawozdania nt.korono wirusa w sejmie. Gratuluję !!!

Słucha i nie rozumie ... a już prościej się nie da.

Przejdź na stronę główną Głos Koszaliński
Dodaj ogłoszenie