9/26
W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie...
fot. Mariusz Kapała / GL

W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie drugiej jezdni trasy S3, która łączy węzeł Zielona Góra Północ i węzeł Niedoradz. To trzynastokilometrowy fragment, który ułatwi m.in. wjazd do Zielonej Góry od os. Pomorskiego. Kiedy do użytku kierowców oddane będą kolejne fragmenty drogi ekspresowej?

- Nie wyobrażam sobie już funkcjonowania, rozwoju, również gospodarczego, naszego województwa bez trasy S3 - mówił wojewoda lubuski, Władysław Dajczak, podczas piątkowego otwarcia drugiej jezdni trasy S3 na odcinku pomiędzy węzłem Zielona Góra Północ a Niedoradzem. -

- Ten fragment trasy to ważny element Środkowoeuropejskiego korytarza transportowego - mówi wiceminister infrastruktury i budownictwa, Marek Chodkiewicz. - To trasa ważna nie tylko dla regionu, Zielonej Góry, ale i całej Europy Środkowej.

Zobacz film z otwarca odcinka S3 Zielona Góra - Niedoradz:


W ramach inwestycji powstała wschodnia, czyli lewa jezdnia drogi, przejścia dla zwierząt, zmodernizowano funkcjonującą nitkę trasy. Nieco ponad 13 kilometrów ekspresówki to nie tylko łatwiejszy przejazd dla kierowców z całego województwa i kraju, ale i udogodnienie dla mieszkańców Zielonej Góry. Ważnym elementem jest łącznik z drogą wojewódzką nr 282, którą łatwiej dostać się na os. Pomorskie czy do Zielonej Góry Nowego Kisielina. Koszt tego elementu budowy pokryły po połowie miasto Zielona Góra i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Włączenie do drogi S3 sfinansowała GDDKiA, a budowę ronda na Szosie Kisielińskiej – miasto.

- Ten oddany fragment trasy jest także kluczowy dla Obwodnicy Południowej Zielonej Góry, z którą będzie się krzyżować droga już za jakiś czas - mówi wiceprezydent Zielonej Góry, Krzysztof Kaliszuk.

- Do końca tego roku planujemy jeszcze oddanie odcinka pomiędzy węzłem Niedoradz a węzłem Nowa Sól Południe - wyjaśnia dyrektor GDDKiA w Zielonej Górze, Marek Langer.

Inwestycja, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, kosztowała 211 mln zł. Ponad 13-kilometrowy fragment krajówki zbudowała firma Budimex, a prace zakończono 20 listopada. Przypomnijmy, że pierwotnie zakładano, iż fragment drogi S3 z Zielonej Góry do Niedoradza będzie gotowy w maju. Jak się okazało, konieczne było zwiększenie zakresu robót, stąd sześciomiesięczne opóźnienie.

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Kradzież wielkiej gotówki! Złodzieje ukradli utarg




10/26
W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie...
fot. Mariusz Kapała / GL

W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie drugiej jezdni trasy S3, która łączy węzeł Zielona Góra Północ i węzeł Niedoradz. To trzynastokilometrowy fragment, który ułatwi m.in. wjazd do Zielonej Góry od os. Pomorskiego. Kiedy do użytku kierowców oddane będą kolejne fragmenty drogi ekspresowej?

- Nie wyobrażam sobie już funkcjonowania, rozwoju, również gospodarczego, naszego województwa bez trasy S3 - mówił wojewoda lubuski, Władysław Dajczak, podczas piątkowego otwarcia drugiej jezdni trasy S3 na odcinku pomiędzy węzłem Zielona Góra Północ a Niedoradzem. -

- Ten fragment trasy to ważny element Środkowoeuropejskiego korytarza transportowego - mówi wiceminister infrastruktury i budownictwa, Marek Chodkiewicz. - To trasa ważna nie tylko dla regionu, Zielonej Góry, ale i całej Europy Środkowej.

Zobacz film z otwarca odcinka S3 Zielona Góra - Niedoradz:


W ramach inwestycji powstała wschodnia, czyli lewa jezdnia drogi, przejścia dla zwierząt, zmodernizowano funkcjonującą nitkę trasy. Nieco ponad 13 kilometrów ekspresówki to nie tylko łatwiejszy przejazd dla kierowców z całego województwa i kraju, ale i udogodnienie dla mieszkańców Zielonej Góry. Ważnym elementem jest łącznik z drogą wojewódzką nr 282, którą łatwiej dostać się na os. Pomorskie czy do Zielonej Góry Nowego Kisielina. Koszt tego elementu budowy pokryły po połowie miasto Zielona Góra i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Włączenie do drogi S3 sfinansowała GDDKiA, a budowę ronda na Szosie Kisielińskiej – miasto.

- Ten oddany fragment trasy jest także kluczowy dla Obwodnicy Południowej Zielonej Góry, z którą będzie się krzyżować droga już za jakiś czas - mówi wiceprezydent Zielonej Góry, Krzysztof Kaliszuk.

- Do końca tego roku planujemy jeszcze oddanie odcinka pomiędzy węzłem Niedoradz a węzłem Nowa Sól Południe - wyjaśnia dyrektor GDDKiA w Zielonej Górze, Marek Langer.

Inwestycja, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, kosztowała 211 mln zł. Ponad 13-kilometrowy fragment krajówki zbudowała firma Budimex, a prace zakończono 20 listopada. Przypomnijmy, że pierwotnie zakładano, iż fragment drogi S3 z Zielonej Góry do Niedoradza będzie gotowy w maju. Jak się okazało, konieczne było zwiększenie zakresu robót, stąd sześciomiesięczne opóźnienie.

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Kradzież wielkiej gotówki! Złodzieje ukradli utarg




11/26
W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie...
fot. Mariusz Kapała / GL

W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie drugiej jezdni trasy S3, która łączy węzeł Zielona Góra Północ i węzeł Niedoradz. To trzynastokilometrowy fragment, który ułatwi m.in. wjazd do Zielonej Góry od os. Pomorskiego. Kiedy do użytku kierowców oddane będą kolejne fragmenty drogi ekspresowej?

- Nie wyobrażam sobie już funkcjonowania, rozwoju, również gospodarczego, naszego województwa bez trasy S3 - mówił wojewoda lubuski, Władysław Dajczak, podczas piątkowego otwarcia drugiej jezdni trasy S3 na odcinku pomiędzy węzłem Zielona Góra Północ a Niedoradzem. -

- Ten fragment trasy to ważny element Środkowoeuropejskiego korytarza transportowego - mówi wiceminister infrastruktury i budownictwa, Marek Chodkiewicz. - To trasa ważna nie tylko dla regionu, Zielonej Góry, ale i całej Europy Środkowej.

Zobacz film z otwarca odcinka S3 Zielona Góra - Niedoradz:


W ramach inwestycji powstała wschodnia, czyli lewa jezdnia drogi, przejścia dla zwierząt, zmodernizowano funkcjonującą nitkę trasy. Nieco ponad 13 kilometrów ekspresówki to nie tylko łatwiejszy przejazd dla kierowców z całego województwa i kraju, ale i udogodnienie dla mieszkańców Zielonej Góry. Ważnym elementem jest łącznik z drogą wojewódzką nr 282, którą łatwiej dostać się na os. Pomorskie czy do Zielonej Góry Nowego Kisielina. Koszt tego elementu budowy pokryły po połowie miasto Zielona Góra i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Włączenie do drogi S3 sfinansowała GDDKiA, a budowę ronda na Szosie Kisielińskiej – miasto.

- Ten oddany fragment trasy jest także kluczowy dla Obwodnicy Południowej Zielonej Góry, z którą będzie się krzyżować droga już za jakiś czas - mówi wiceprezydent Zielonej Góry, Krzysztof Kaliszuk.

- Do końca tego roku planujemy jeszcze oddanie odcinka pomiędzy węzłem Niedoradz a węzłem Nowa Sól Południe - wyjaśnia dyrektor GDDKiA w Zielonej Górze, Marek Langer.

Inwestycja, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, kosztowała 211 mln zł. Ponad 13-kilometrowy fragment krajówki zbudowała firma Budimex, a prace zakończono 20 listopada. Przypomnijmy, że pierwotnie zakładano, iż fragment drogi S3 z Zielonej Góry do Niedoradza będzie gotowy w maju. Jak się okazało, konieczne było zwiększenie zakresu robót, stąd sześciomiesięczne opóźnienie.

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Kradzież wielkiej gotówki! Złodzieje ukradli utarg




12/26
W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie...
fot. Mariusz Kapała / GL

W piątek, 30 listopada, odbyło się oficjalne otwarcie drugiej jezdni trasy S3, która łączy węzeł Zielona Góra Północ i węzeł Niedoradz. To trzynastokilometrowy fragment, który ułatwi m.in. wjazd do Zielonej Góry od os. Pomorskiego. Kiedy do użytku kierowców oddane będą kolejne fragmenty drogi ekspresowej?

- Nie wyobrażam sobie już funkcjonowania, rozwoju, również gospodarczego, naszego województwa bez trasy S3 - mówił wojewoda lubuski, Władysław Dajczak, podczas piątkowego otwarcia drugiej jezdni trasy S3 na odcinku pomiędzy węzłem Zielona Góra Północ a Niedoradzem. -

- Ten fragment trasy to ważny element Środkowoeuropejskiego korytarza transportowego - mówi wiceminister infrastruktury i budownictwa, Marek Chodkiewicz. - To trasa ważna nie tylko dla regionu, Zielonej Góry, ale i całej Europy Środkowej.

Zobacz film z otwarca odcinka S3 Zielona Góra - Niedoradz:


W ramach inwestycji powstała wschodnia, czyli lewa jezdnia drogi, przejścia dla zwierząt, zmodernizowano funkcjonującą nitkę trasy. Nieco ponad 13 kilometrów ekspresówki to nie tylko łatwiejszy przejazd dla kierowców z całego województwa i kraju, ale i udogodnienie dla mieszkańców Zielonej Góry. Ważnym elementem jest łącznik z drogą wojewódzką nr 282, którą łatwiej dostać się na os. Pomorskie czy do Zielonej Góry Nowego Kisielina. Koszt tego elementu budowy pokryły po połowie miasto Zielona Góra i Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Włączenie do drogi S3 sfinansowała GDDKiA, a budowę ronda na Szosie Kisielińskiej – miasto.

- Ten oddany fragment trasy jest także kluczowy dla Obwodnicy Południowej Zielonej Góry, z którą będzie się krzyżować droga już za jakiś czas - mówi wiceprezydent Zielonej Góry, Krzysztof Kaliszuk.

- Do końca tego roku planujemy jeszcze oddanie odcinka pomiędzy węzłem Niedoradz a węzłem Nowa Sól Południe - wyjaśnia dyrektor GDDKiA w Zielonej Górze, Marek Langer.

Inwestycja, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, kosztowała 211 mln zł. Ponad 13-kilometrowy fragment krajówki zbudowała firma Budimex, a prace zakończono 20 listopada. Przypomnijmy, że pierwotnie zakładano, iż fragment drogi S3 z Zielonej Góry do Niedoradza będzie gotowy w maju. Jak się okazało, konieczne było zwiększenie zakresu robót, stąd sześciomiesięczne opóźnienie.

POLECAMY RÓWNIEŻ PAŃSTWA UWADZE:

Kradzież wielkiej gotówki! Złodzieje ukradli utarg




Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

Roślina za książkę czy książka za roślinę? Zobacz, jak wymieniali się zielonogórzanie

Roślina za książkę czy książka za roślinę? Zobacz, jak wymieniali się zielonogórzanie

Historyczna ulica w Gorzowie będzie pełniła funkcję deptaka

Historyczna ulica w Gorzowie będzie pełniła funkcję deptaka

To ostatnie dni Heaven w Zielonej Górze. Tak bawili się tu klubowicze | DUŻO ZDJĘĆ

To ostatnie dni Heaven w Zielonej Górze. Tak bawili się tu klubowicze | DUŻO ZDJĘĆ

Zobacz również

Czy stowarzyszenie KS Stal Gorzów jest jeszcze potrzebne? Okazuje się, że tak

Czy stowarzyszenie KS Stal Gorzów jest jeszcze potrzebne? Okazuje się, że tak

Historyczna ulica w Gorzowie będzie pełniła funkcję deptaka

Historyczna ulica w Gorzowie będzie pełniła funkcję deptaka