Jednym z elementów oferty Polsat-u była propozycja przygotowania filmików o Kołobrzegu przez tzw. influencerów. To osoby prowadzące internetowego bloga, vloga, mające konto na Youtubie, czy Snapchacie, a ich materiały zyskują miliony odsłon. Ich odbiorcy to głównie ludzie młodzi.
Problem w tym, że chwilę po niedawnej prezentacji planowanych imprez i wydarzeń, gdy zastępca prezydenta Ilona Grędas – Wójtowicz zapowiedziała pojawienie się w mieście dwóch influencerów, Gimpera i TheUnboxAlla, dziennikarz lokalnej gazety dotarł do filmiku drugiego z nich, zatytułowanego „Jak s..ć na Małysza?”.
Sporo tam wulgaryzmów, a sam filmik pokazywał pozorowaną defekację na zdjęcie Adama Małysza. Magistrat zareagował żądaniem wyjaśnień od Polsatu (umowa nie została jeszcze podpisana). Polsat Media AdTube wyraża ubolewanie i zapewnia, że filmik został usunięty, a jego autor pisze: „Bardzo żałuję, że (...) stworzyłem coś, co 5 lat później definiuje moją osobę w tak negatywny sposób”. Bicie w pierś zda się na niewiele, Anna Mieczkowska TheUnboxallowi mówi kategorycznie: nie. Negocjacje z Polsatem trwają.
Zobacz także: Strajk nauczycieli w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
POLECAMY:
Zachęcamy również do korzystania z prenumeraty cyfrowej Głosu Koszalińskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?