Komfort rodem z Francji

Artur Kostecki artur.kostecki@gk24.plZaktualizowano 
Nowy Master Maxi jest oferowany w wielu kombinacjach.
Nowy Master Maxi jest oferowany w wielu kombinacjach.
Renault wprowadza do sprzedaży nowego Mastera Maxi. Model ten będzie dostępny w Polsce w połowie 2007 roku.

Master Maxi z tylnym napędem posiada wszystkie zalety przednionapędowego nowego Mastera wprowadzonego na rynek jesienią 2006 r. Dodatkowo oferuje bogatą gamę wersji DMC od 3.5 t do 6.5 t, bliźniacze koła i wzmocnione zawieszenie. Nowa oferta pojawia się w chwili, gdy zakład produkujący modele Master i Master Maxi w Batilly we wschodniej Francji, świętuje nowy rekord produkcji - w 2006 roku wyprodukowano w nim 120 000 pojazdów (w stosunku do 117 000 w 2005 r.).

Nowoczesne narzędzie

Nowoczesna kabina zapewnia wysoki poziom komfortu i ergonomii, posiada bogate wyposażenie ułatwiające codzienną eksploatację pojazdu - automatyczne wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu, automatycznie włączane światła mijania, możliwość selektywnego otwarcia drzwi dzięki kluczowi z 3 przyciskami, funkcję oświetlenia drogi do domu itd.

Nowy Master Maxi oferuje także nowe schowki, jak na przykład kieszeń na dokumenty A4 w konsoli centralnej i obszerne schowki pod dachem. Tapicerka materiałowa została przystosowana do intensywnego użytkowania.

Zmiany w silniku i skrzyni

Nowy Master Maxi jest dostępny z silnikiem opracowanym we współpracy z Nissanem - jest to jednostka 3.0 dCi, spełniająca normy Euro IV, w wersji dCi130 (moc 130 KM, moment obrotowy 300 Nm) i dCi150 (moc 150 KM, moment obrotowy 350 Nm), współpracująca z nową 6-biegową skrzynią mechaniczną.
Do udoskonalenia układu napędowego Mastera Maxi przyczyniają się również nowe mosty DANA z bezobsługowymi łożyskami. Zapewniają one większy prześwit w modelach DMC 3,5 t oraz posiadają blokadę mechanizmu różnicowego. Zoptymalizowano również układ hamulcowy, dzięki wprowadzeniu nowej generacji systemu ABS i systemu wspomagania nagłego hamowania.

Udział w rynku

Pod koniec 2006 roku firma Renault umocniła zajmowane trzecie miejsce na europejskim rynku furgonów. W Polsce Renault awansowało na II pozycję na rynku samochodów dostawczych osiągając 13,5% udziału, a w segmencie furgonów - większych samochodów dostawczych - jest liderem osiągając 15% tego segmentu rynku w Polsce.
Faza II Mastera, wprowadzona pod koniec 2003 roku, ustaliła nowe standardy w segmencie furgonów, oferując innowacyjne wyposażenie podnoszące bezpieczeństwo, takie jak system wspomagania nagłego hamowania (oferowany w tym segmencie wyłącznie przez Renault), ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania (EBV) czy 4 potężnej średnicy hamulce tarczowe. Szczególną uwagę zwrócono również na ergonomię furgonów, które zostały wyposażone w tak funkcjonalne i praktyczne rozwiązania, jak ławka typu biurowego (innowacja w tym segmencie) czy radar cofania.

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3