Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konkurs: Zaprojektuj logo oraz hasło wspierające kampanię informacyjną. Cenne nagrody czekają!

UM
Ekonomia Społeczna - rozszyfruj tę definicję i przedstaw ją przy pomocy hasła i logo wspomagającego kampanię informacyjną Urzędu Marszałkowskiego. Stań się częścią dużego projektu regionalnego, przyczyń się do zwiększenia spójności społecznej i zdobądź cenne nagrody!

Część mieszkańców naszego regionu wymaga wsparcia w podjęciu zatrudnienia. Wśród nich są osoby, które spotykamy na co dzień: bezrobotni, niepełnosprawni, ludzie przechodzący przez trudne życiowe sytuacje, bezdomni, uzależnieni od alkoholu i narkotyków, czy zwolnieni z zakładów karnych. To właśnie dla nich działają stowarzyszenia i fundacje aktywizujące do pracy, czy udzielające wsparcia, ale też spółdzielnie socjalne, Zakłady Aktywności Zawodowej czy Centra Integracji Społecznej.

Niezależnie od swojej specyfiki, podmioty te mają wspólny cel: integrować. Ich praca znacznie różni się od działalności prywatnych firm, gdzie największy nacisk kładzie się na zyski, tu na pierwszym miejscu bezwzględnie stawia się człowieka. Ten rodzaj działań jest nazywany ekonomią społeczną.

Weź udział w konkursie, buduj świadomość

Załączone pliki:

Polska Press Grupa Szczecin przy współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza konkurs.

Uczestnicy mają za zadanie zaprojektować hasło i logo promujące podmioty ekonomii społecznej. Autorskie elementy swoim wyrazem i kształtem muszą promować i wpływać na zwiększenie rozpoznawalności tych podmiotów. Konkursowe projekty powinny być spójne z estetyką kampanii informacyjnej Urzędu Marszałkowskiego.

Celem konkursu jest: upowszechnianie wiedzy o sposobach integracji społecznej i zawodowej w regionie, promowanie postaw działania zgodnie z zasadami etyki i z ideą odpowiedzialności społecznej, promowanie i upowszechnianie ekonomii społecznej w regionie i propagowanie narzędzi i rozwiązań przeciwdziałającym wykluczeniu społecznemu.

Zwycięskie logo i hasło będą wykorzystywane do celów popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych i identyfikacyjnych. W szczególności będą wykorzystywane podczas wydarzeń i kampanii informacyjno-promocyjnych oraz na gadżetach reklamowo-promocyjnych, papierze firmowym, wydawnictwach, ulotkach, plakatach, nośnikach elektronicznych i w grafice internetowej.

Zgłoś się już dziś! Zdobądź nagrody

Konkursowe prace należy wysyłać drogą mailową na adres [email protected] do 29 lipca br. W tytule należy umieścić hasło: Konkurs – Ekonomia Społeczna. Mail powinien zawierać konkursową pracę w formacie: pdf, jpg lub png, imię i nazwisko autora projektu, aktualny numer telefonu oraz oświadczenie o nieodpłatnym przeniesieniu praw autorskich na Organizatora Konkursu oraz przetwarzaniu danych osobowych.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty 4 sierpnia br. Wyniki zostaną opublikowane na stronach internetowych: GS24.pl GK24.pl szczecin.naszemiasto.pl, koszalin.naszemiasto.pl oraz w gazetach: Głos Szczeciński, Głos Koszaliński, naszemiasto.pl w Szczecinie i Koszalinie, MM Trendy Szczecin i Koszalin, Stefa Biznesu.

Zwycięzca konkursu otrzyma nowoczesnego laptopa wraz z promocją pracy na łamach wyżej wymienionych kanałów informacyjnych.

Z autorem najwyżej ocenionej pracy zostanie również przeprowadzony obszerny wywiad. Laureat drugiego miejsca otrzyma nowoczesną kamerę.

Osoba, która zajmie trzecie miejsce zdobędzie nowoczesny aparat fotograficzny. W konkursie mogą wziąć osoby uzdolnione plastycznie, uczniowie szkół plastycznych, studenci kierunków artystycznych, a także technicznych, laureaci konkursów rysunkowych i osoby odznaczające się kreatywnością.

Stań się częścią dużego projektu regionalnego, przyczyń się do zwiększenia spójności społecznej i zdobądź cenne nagrody!

Konkurs: Zaprojektuj logo oraz hasło wspierające kampanię informacyjną. Cenne nagrody czekają!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Konkurs: Zaprojektuj logo oraz hasło wspierające kampanię informacyjną. Cenne nagrody czekają! - Głos Szczeciński