Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Poruszający koncert Haliny Frąckowiak w żarskim kościele

Poruszający koncert Haliny Frąckowiak w żarskim kościele

Czerwona Arka Gdynia w Bielsku-Białej

Czerwona Arka Gdynia w Bielsku-Białej

Polecamy

Oburzenie prezesa MKOl. ''Decyzja World Athletics to brak solidarności''

Oburzenie prezesa MKOl. ''Decyzja World Athletics to brak solidarności''

Koniec marzeń Polki! Zespół wydał komunikat. Po pięciu etapach była ósma!

Koniec marzeń Polki! Zespół wydał komunikat. Po pięciu etapach była ósma!

Skrót finału Pogoń - Wisła. Przeżyjcie to jeszcze raz!

Skrót finału Pogoń - Wisła. Przeżyjcie to jeszcze raz!