Będzie to już czwarty pokaz reklam organizowany przez Studenckie Koło Naukowe "Badamy Reklamy", a trzeci we współpracy z Centrum Kultury 105 w Koszalinie. Pokaz "Reklamowy storytelling, czyli historie, które sprzedają", poprzedzony zostanie krótkim wprowadzeniem Piotra Szarszewskiego, dotyczącym zjawiska storytellingu reklamowego.
Spotkanie to propozycja skierowana do wszystkich miłośników reklamy, którzy ukończyli 16 rok życia. Reklamy będę wyświetlane w oryginalnych wersjach językowych.
Przejętym z języka angielskiego słowem storytelling nazywamy metodę opowiadania historii. Storytelling, inaczej „marketing narracyjny”, to sztuka używania opowieści m.in. do kreowania wizerunku marki i budowania relacji między ludźmi.
Zobacz także: Marsz Równości w Koszalinie
POLECAMY:
Zachęcamy również do korzystania z prenumeraty cyfrowej Głosu Koszalińskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?