Pacjenci rejestrują się na poradę lekarską tak samo jak dotychczas, jednak odbywa się ona telefonicznie.
Podczas telefonicznej porady pacjent może liczyć na:
Opracowanie planu leczenia zgodnie z wytycznymi NFZ, zgodnymi z otrzymanym opisem stanu zdrowia pacjenta
Wystawienie e-zwolnienia
Wystawienie e-recepty
W razie potrzeby wyznaczenie wizyty pacjenta w placówce przychodni
Wizyty w przychodni lekarskiej są możliwe WYŁĄCZNIE po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z lekarzem.
We wszystkich sprawach lecznica prosi o telefoniczny kontakt z rejestracją!
Koszalin, ul. Żwirowa 10: 694 447 434
Koszalin, ul. Żwirowa 10: (94) 346 33 63
W SPRAWIE RECEPT: 606 631 104
Koszalin, ul. Wenedów 1: (94) 716 46 89
Świeszyno 85: (94) 340 73 15
Manowo, ul. Leśna 6/4: 510 940 039
Rosnowo 7: (94) 314 39 73
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?