Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lokalne firmy powinny być widoczne, aktywne, zaangażowane

Joanna Boroń
Joanna Boroń
Marcin Napierała z działu PR koszalińskiej firmy MPS International
Marcin Napierała z działu PR koszalińskiej firmy MPS International archiwum
Trwa kolejna edycja Plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza. Przez lata na naszych łamach prezentowaliśmy lokalne firmy. Dla nas i naszych czytelników to była świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o przedsiębiorcach z naszego regionu. Wiele lokalnych firm odnosi sukcesy w kraju, czasem i na świecie a mało kto kojarzy, że są to nasi lokalni przedsiębiorcy. Przykładem takiej firmy jest MPS International, która w plebiscycie brała udział rok temu.

- MPS International zapewne nie jest bardzo znaną firmą dlatego, że zajmujemy się kontraktową produkcją - wytwarzamy kosmetyki i butelki na zlecenie naszych klientów, natomiast nie sprzedajemy produktów pod marką własną. Dlatego z dużą dozą pewności mogę powiedzieć, że pewnie większość czytelników „Głosu” ma w swoich łazienkach kosmetyki produkowane w Koszalinie, w naszej fabryce, ale po prostu o tym nie wie - mówi Marcin Napierała z działu PR koszalińskiej firmy. - Postanowiliśmy wziąć udział w plebiscycie „Nasze Dobre”, ponieważ chcemy, by o naszej działalności, zwłaszcza tej na rzecz pracowników i lokalnego środowiska, dowiedziało się więcej osób. W związku z tym, że działamy w dynamicznie rozwijającej się branży, stale rekrutujemy pracowników. Chcemy więc, by dowiedziało się o nas jak najwięcej mieszkańców regionu, którzy - być może - zdecydują się podjąć u nas pracę.

Zobacz także: Konkurs "Pokochaj Koszalin" - rozdanie nagród zwycięzcom

Jego zdaniem udział w takich inicjatywach trudno przemienić: - „Nasze Dobre” to już marka. Plebiscyt jest znany w lokalnym środowisku biznesowym, dlatego uważamy, że warto się w nim znaleźć. To też okazja do pochwalenia się tym, co robimy. Zdecydowaliśmy się na start w kategorii dla pracodawców, bo uważamy, że w tym obszarze możemy poszczycić się wieloma osiągnięciami. Nie tylko dajemy gwarancję stabilnego zatrudnienia, ale też możliwość rozwoju, ścieżkę awansu, dostęp do benefitów, szkoleń, wolontariatu. Chcemy, by inni dowiedzieli się, jak atrakcyjnym pracodawcą jest MPS International.

Czytaj też: Nasze Dobre z Pomorza 2020. Wybieramy najpopularniejszy produkt na Pomorzu
Nie tylko plebiscyty pozwalają firmom zaistnień w świadomości ludzi. Inna droga jest autentyczne zaangażowanie w życie lokalnej społeczności. - Wiele pomysłów inicjują sami pracownicy. Zarząd MPS International jest otwarty na nie i im przyklaskuje. Pani prezes Wanda Stypułkowska często powtarza, że skoro firma działa w lokalnym środowisku już prawie 30 lat, to jest ona coś winna lokalnej społeczności. Dlatego MPS angażuje się w wiele projektów charytatywnych. Stale współpracujemy z dwiema fundacjami i koszalińskim hospicjum. Ostatnio pomogliśmy też pogorzelcom z ul. Starzyńskiego i przekazaliśmy płyny do dezynfekcji rąk do szkół. Bo jeśli nie my, to kto - pyta Marcin Napierała.

Informacji o plebiscycie, jego przebiegu oraz zasadach udziela:
Anna Szczęk
tel. 510 026 927
(pn-pt w godz. 9-15)
e-mail: [email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo