Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Michelin proponuje nowe usługi

(WF)
Fot. Michelin
Serwis Klienta Michelin, to nowa, darmowa usługa firmy Michelin dla klientów, którzy kupią komplet nowych opon tej marki.

Serwis Klienta Michelin (SKM), to usługa, która ma zapewnić pomoc w nieprzewidzianych okolicznościach - na drodze i nie tylko. Program jest dostępny w całej Polsce, a także w większości krajów europejskich oraz kilku pozaeuropejskich, przez 24 godziny na dobę.

W skład pakietu SKM wchodzą różnorakie elementy. W przypadku usługi Assistance Opona jeśli opona zostanie uszkodzona wystarczy zadzwonić, a serwis Michelin w ciągu jednej godziny bezpłatnie wymieni ją na zapasową. W przypadku, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, Michelin deklaruje, że odholuje auto do swojego najbliższego autoryzowanego serwisu. Przy czym klient nie musi się martwić o pasażerów auta, gdyż zapewniony będzie im bezpłatny transport do miejsca, gdzie został odholowany pojazd.

Assistance Paliwo, to usługa dla tych, którym skończy się paliwo na drodze W takim przypadku serwis Michelin bezpłatnie dowiezie taką ilość benzyny lub oleju napędowego, aby klient mógł dojechać do najbliższej stacji benzynowej. Kierowca pokryje wyłącznie koszt samego paliwa.

Według zapowiedzi firmy Michelin usługa dotyczy także takiej sytuacji, gdy w baku auta znajdzie się niewłaściwe paliwo. SKM zorganizuje i pokryje koszty holowania auta do najbliższego warsztatu naprawczego, który będzie w stanie usunąć tego typu awarię. Pasażerowie auta zostaną bezpłatnie przetransportowani do miejsca, gdzie został odholowany pojazd.

Jeśli klient zgubi lub zostaną mu ukradzione klucze do domu, to w ramach usługi Assistance Klucze SKM sprowadzi i opłaci odpowiedniego specjalistę z uprawnieniami. W przypadku utraty kluczyków do auta, zorganizowany zostanie i pokryty koszt holowania samochodu do najbliższej stacji obsługi pojazdów. Na życzenie klienta auto może być przetransportowane do domu lub na parking strzeżony pod warunkiem, że znajdują się one nie dalej niż stacja obsługi pojazdów.

Pomoc Meteo, to całodobowe informacje na temat warunków pogodowych we wszystkich regionach Polski oraz wszystkich krajach objętych pakietem 3 x Assistance.

Z kolei w ramach usługi Pomoc w Podróży klienci mogą uzyskać informacje pomocne w zaplanowaniu podróży. Informacje dotyczą m.in. miejsc noclegowych w Polsce wraz z możliwością ich rezerwacji w obiektach hotelowych, planowania podróży autem (odległości, polecane trasy, średni czas przejazdu), kraju będącego celem podróży (wizy, wymaganych szczepień, waluty, języka, dni świątecznych różnicy czasu, adresów, telefonów kontaktowych konsulatów i ambasad), rozkładu międzynarodowych połączeń lotniczych, promowych, kolejowych (z możliwością rezerwacji wypożyczalni samochodów w Polsce i Europie), utrudnień na drogach krajowych, a nawet lokalizacji kin i teatrów w Polsce wraz z możliwością rezerwacji, restauracji w Polsce wraz z rezerwacją miejsc.

Do Serwisu Klienta Michelin przystąpić może każda osoba, która kupi u autoryzowanego dealera Michelin komplet czterech nowych opon tej marki do samochodów osobowych lub 4x4, a następnie zarejestruje się w programie, poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.michelin.pl.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!