Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Młyny Stoisław Koszalin i miliony złotych za reklamy

Krzysztof Marczyk
Krzysztof Marczyk
Młyny Stoisław Koszalin
Na zlecenie klubu Młyny Stoisław Koszalin oraz PGNiG Superligi Kobiet przeprowadzone zostały badania efektywności ekspozycji Miasta Koszalin i Województwa Zachodniopomorskiego. Chodzi o ekwiwalent reklamowy wypracowany w minionym sezonie. Jak się okazuje, koszaliński klub wygenerował dzięki promocji kilka milionów złotych.

Raport przygotowany przez firmę Pentagon Research dokonał analizy wskazanych marek - miasta i województwa - w okresie od sierpnia 2021 do czerwca 2022, natomiast badanie firmy Sponsoring Insight obejmowało okres lipiec 2021 - czerwiec 2022.
Nie jest zaskoczeniem, że wysokie wartości ekwiwalentów reklamowych wynikają m.in. z dużej obecności klubu w mediach. - Transmisje ze wszystkich spotkań oglądać można w internecie, a co najmniej jedno spotkanie w danej serii gier transmitowane jest na antenie TVP Sport oraz w ogólnodostępnych aplikacjach mobilnych - przypomina Damian Zydel, kierownik drużyny Młyny Stoisław Koszalin.

Raport Pentagon Research wykazał, że klub wypracował ekwiwalent reklamowy na rzecz Miasta Koszalin w wysokości 2 261 848 złotych. Według raportu firmy Sponsoring Insight reklama na rzecz miasta wyceniona została na 2 860 919 złotych. Średnia z tych dwóch badań to 2,5 mln złotych. - Biorąc pod uwagę milionową dotację ze środków miejskich, zysk miasta to 150 procent. Robimy wszystko, co w naszej mocy, by godnie reprezentować Koszalin pod względem sportowym, ale także marketingowym i wizerunkowym - mówi prezes klubu Roman Granosik.

Jeśli chodzi o sponsora tytularnego klubu, to wartość wypracowanej reklamy w minionym sezonie na rzecz Młynów Stoisław to odpowiednio 1 846 153 zł (raport Pentagon Research) oraz 2 422 566 zł (Sponsoring Insight). Szacunkowa wartość reklam na rzecz województwa to zaś 501 654 złotych. Roczna dotacja z urzędu miejskiego dla najwyżej sklasyfikowanej drużyny w mieście wynosi milion złotych. Całkowity budżet koszalińskiego klubu to zaś 1,7 mln złotych.

W sobotę 3 września o godzinie 12:00 w Centrum Handlowym Forum odbędzie się oficjalna prezentacja Młynów Stoisław Koszalin przed nowym sezonem. Ten dla Młynów rozpocznie się 10.09. Wtedy to, o godzinie 17:00 w hali widowiskowo-sportowej, podopieczne Jarosława Knopika podejmą Galychanke Lwów. Mistrzynie Ukrainy, ze względu na wojnę za naszą wschodnią granicą, w najbliższym sezonie rywalizować będą w PGNiG Superlidze Kobiet.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera