Monitoringu Kanału Jamneńskiego na razie nie będzie. Przetarg został unieważniony

Jakub Roszkowski
Jakub Roszkowski
Na Jamnie i na kanale zamontowane zostały cztery hydrowskazy (to ta srebrna rura obok wodowskazu). Dane z nich - ale tylko z dwóch - możemy podejrzeć na stronie internetowej
Na Jamnie i na kanale zamontowane zostały cztery hydrowskazy (to ta srebrna rura obok wodowskazu). Dane z nich - ale tylko z dwóch - możemy podejrzeć na stronie internetowej archiwum
Kamer, które obserwują wrota sztormowe na Kanale Jamneńskim, na razie nie będzie. Nikt, w wymaganym terminie, nie złożył oferty. Ale Wody Polskie nie odpuszczą i niedługo ogłoszą kolejny przetarg. Na razie jednak jest inny powód do niepokoju.

Wędkarzy i ekologów martwi sytuacja, która miała miejsce w połowie ubiegłego tygodnia. Poziom Bałtyku był nieco wyższy niż poziom wody w jeziorze Jamno.

- A to mogło pozwolić na choć niewielki, a zbawienny dla akwenu, wpływ wody morskiej do jeziora - zauważa Krzysztof Najda, działacz społeczny, szef Fundacji Ekologicznej Jantar. Najdę znają już wszyscy śledzący sprawę i zainteresowani losem jeziora, Kanału Jamneńskiego i wrót sztormowych. - Otwarcie wrót teraz i zdjęcie szandorów, czyli tych drewnianych belek na wrotach, powstrzymujących wodę, pozwoliłoby też na migrację ryb, przede wszystkim łososiowatych, które płyną właśnie na tarło. Niestety, ryby do Jamna nie wpłynęły - żałuje Najda. Według niego przedsiębiorstwo państwowe Wody Polskie, któremu Kanał Jamneński wraz z wrotami sztormowymi podlega, powinny więc w pierwszej kolejności zlecić budowę odpowiedniej przepławki na Kanale Jamneńskim, a nie ogłaszać przetarg na montowanie kamer. - Tym bardziej, że według mojej wiedzy monitoring ma kosztować około 90 tysięcy złotych, a przepławka około 70 tysięcy złotych. Jest więc tańsza, a moim zdaniem zdecydowanie bardziej potrzebna. Proszę zauważyć, że przez brak przepławki w Jamnie już niemal nie ma ryb. Kłusownicy się śmieją, że pójdą na bezrobocie!

Wody Polskie przypominają jednak, że przetarg na wykonanie projektu przepławki oraz, zaplanowanych w ogólnej koncepcji, zasuw udrażniających kanał w obrębie wrót sztormowych, został już w zasadzie rozstrzygnięty. Projekt chce zrobić firma Energa Invest (ta sama, która już przygotowała wstępną i przygotowuje też wielowariantową koncepcję przebudowy węzła wodnego na Kanale Jamneńskim). Wprawdzie Wody Polskie jeszcze nie podjęły decyzji, czy propozycja Energa Invest zostanie przyjęta, prawdopodobnie to tylko kwestia czasu, by firma zajęła się jednak sprawą i projekt wykonała. Co jednak ważne, dopiero po wykonaniu projektu można ogłosić kolejny przetarg na wykonawstwo. A to zajmie sporo czasu.

- Jest jeszcze problem z hydrowskazami na Jamnie. Pięknie, że zbierane przez nie dane są teraz ogólnodostępne, ale były cztery takie urządzenia, a działają jedynie dwa. Wiem, że chodzi tylko o wymianę baterii. Może ktoś to wymieni? - pyta Krzysztof Najda.

Protest w obronie jeziora Jamno. Tłumy przy kanale [wideo, zdjęcia]

Zobacz także: Mielno: Remont drogi prowadzącej przez Mielno

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 23

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 9:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski , Hoc i Szefernaker do roboty. :)

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

4 listopada, 13:31, Gość:

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

4 listopada, 16:05, Gość:

Właścicielem jeziora Jamno jest Skarb Państwa.

Władającym w imieniu Skarbu Państwa jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, chociaż w Księgach Wieczystych jest zapis, że :

- Trwały Zarząd : Marszałek województwa Zachodniopomorskiego

- Dzierżawa : Gospodarstwo Rybackie „MIELNO”Sp. z o. o.

- Administrator : Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Rejonowy Oddział w Koszalinie (nie istnieje od dwóch lat, ale w ZZ Koszalin pracują wszyscy melioranci. Część z zarzutami w AFERZE MELIORACYJNEJ, czyli tak jakby bez zmian).

KO1K/00080641/3

4 listopada, 17:07, Gość:

No dobrze a czy jest końcowy protokół zakończenia i odbioru robót dla kanału i wrót ? I czy jest pozwolenie na urzytkowanie ?

4 listopada, 18:37, Gość:

Jest protokół odbioru i pozwolenie na użytkowanie. Są pewne ,,ale",osoby które podpisały protokół, mają zarzuty poświadczenia nieprawdy w ramach AFERY MELIORACYJNEJ. Są to tzw. leszcze. Przyznali się do winy i zaproponowali poddanie się karze. Sąd przychylił się do wniosku i wyłączył ich sprawę z postępowania głównego.

Inna sprawa to tzw. stopień wodny. Cały czas był nielegalny, dopiero w maju tego roku Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej Marek Gróbarczyk, zalegalizował stopień wodny bez konieczności umożliwienia migracji ryb i wlewu wody morskiej.

Czyli legalizacja była po to żeby nie było zwrotu środków unijnych?

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

4 listopada, 13:31, Gość:

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

4 listopada, 16:05, Gość:

Właścicielem jeziora Jamno jest Skarb Państwa.

Władającym w imieniu Skarbu Państwa jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, chociaż w Księgach Wieczystych jest zapis, że :

- Trwały Zarząd : Marszałek województwa Zachodniopomorskiego

- Dzierżawa : Gospodarstwo Rybackie „MIELNO”Sp. z o. o.

- Administrator : Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Rejonowy Oddział w Koszalinie (nie istnieje od dwóch lat, ale w ZZ Koszalin pracują wszyscy melioranci. Część z zarzutami w AFERZE MELIORACYJNEJ, czyli tak jakby bez zmian).

KO1K/00080641/3

4 listopada, 17:07, Gość:

No dobrze a czy jest końcowy protokół zakończenia i odbioru robót dla kanału i wrót ? I czy jest pozwolenie na urzytkowanie ?

Jest protokół odbioru i pozwolenie na użytkowanie. Są pewne ,,ale",osoby które podpisały protokół, mają zarzuty poświadczenia nieprawdy w ramach AFERY MELIORACYJNEJ. Są to tzw. leszcze. Przyznali się do winy i zaproponowali poddanie się karze. Sąd przychylił się do wniosku i wyłączył ich sprawę z postępowania głównego.

Inna sprawa to tzw. stopień wodny. Cały czas był nielegalny, dopiero w maju tego roku Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej Marek Gróbarczyk, zalegalizował stopień wodny bez konieczności umożliwienia migracji ryb i wlewu wody morskiej.

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

4 listopada, 13:31, Gość:

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

4 listopada, 16:05, Gość:

Właścicielem jeziora Jamno jest Skarb Państwa.

Władającym w imieniu Skarbu Państwa jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, chociaż w Księgach Wieczystych jest zapis, że :

- Trwały Zarząd : Marszałek województwa Zachodniopomorskiego

- Dzierżawa : Gospodarstwo Rybackie „MIELNO”Sp. z o. o.

- Administrator : Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Rejonowy Oddział w Koszalinie (nie istnieje od dwóch lat, ale w ZZ Koszalin pracują wszyscy melioranci. Część z zarzutami w AFERZE MELIORACYJNEJ, czyli tak jakby bez zmian).

KO1K/00080641/3

Skarb państwa czyli PIS. Dziękuję.

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

4 listopada, 13:31, Gość:

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

4 listopada, 16:05, Gość:

Właścicielem jeziora Jamno jest Skarb Państwa.

Władającym w imieniu Skarbu Państwa jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, chociaż w Księgach Wieczystych jest zapis, że :

- Trwały Zarząd : Marszałek województwa Zachodniopomorskiego

- Dzierżawa : Gospodarstwo Rybackie „MIELNO”Sp. z o. o.

- Administrator : Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Rejonowy Oddział w Koszalinie (nie istnieje od dwóch lat, ale w ZZ Koszalin pracują wszyscy melioranci. Część z zarzutami w AFERZE MELIORACYJNEJ, czyli tak jakby bez zmian).

KO1K/00080641/3

No dobrze a czy jest końcowy protokół zakończenia i odbioru robót dla kanału i wrót ? I czy jest pozwolenie na urzytkowanie ?

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

4 listopada, 13:31, Gość:

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

Właścicielem jeziora Jamno jest Skarb Państwa.

Władającym w imieniu Skarbu Państwa jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, chociaż w Księgach Wieczystych jest zapis, że :

- Trwały Zarząd : Marszałek województwa Zachodniopomorskiego

- Dzierżawa : Gospodarstwo Rybackie „MIELNO”Sp. z o. o.

- Administrator : Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Rejonowy Oddział w Koszalinie (nie istnieje od dwóch lat, ale w ZZ Koszalin pracują wszyscy melioranci. Część z zarzutami w AFERZE MELIORACYJNEJ, czyli tak jakby bez zmian).

KO1K/00080641/3

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

4 listopada, 09:37, Gość:

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

Kto aktualnie sprawuje opiekę prawną nad jeziorem Jamno i z czyjego nadania?

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

4 listopada, 00:41, Gość:

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

Nie tak szybko. Nie ma niezapłaconych rachunków, więc Zientarski, Gawłowski i ruda z Wiosny do roboty.

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

3 listopada, 17:46, Gość:

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

Oczywiście, że się nie uda. Natomiast Pis jest aktualnie odpowiedzialny za nie rozwiązanie tego problemu.

Tu nie chodzi o pieniądze. Mnie np.bardzo boli 200 milionów dla Tadeusza z Torunia.

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

3 listopada, 15:04, Gość:

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

Nie uda się sprzedać problemu wrót PISowi. To nie oni są winni. Ewentualna naprawa to z naszych podatków a to już boli.

G
Gość
3 listopada, 13:40, Gość:

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

Od 4 lat twierdzą, że będą robili. Jak jest każdy widzi. Robią tak żeby nic nie zrobić i to wychodzi im doskonale.

G
Gość

To będą robili czy nie?Już nic z tego nie rozumiem. Może tam jest wszystko w porządku, a tylko jakaś grupa oszołomów robi ferment?

Wydaje się, że to jest sztucznie podgrzewany temat, wygodny dla PiSu dla podkreślenia negatywnych działań swoich poprzedników.

G
Gość
2 listopada, 10:11, Gość:

Żale do Gawłowskiego, Zientarskiego i rudej z Wiosny.

2 listopada, 10:29, Gość:

Gawłowski był tylko promotorem tej budowli. Zientarski,owszem wiedział o problemie,lecz nic nie zrobił. „Ruda z wiosny” to chyba nawet nie wie gdzie jest jezioro Jamno, nie mówiąc o Kanale Jamneńskim, WROTACH GAWŁA itd.

Inicjatorem i jednym z realizatorów WRÓT GAWŁA jest Gmina Mielno i ówczesna wójt a obecna burmistrz Mielna.

Z tym, że kręcimy się wkoło historii.

PiS rządzi już piąty rok. WODY POLSKIE istnieją już dwa lata i nic nie zrobili.

Cały czas powtarzają, osiem lat, osiem lat, Gawłowski,itd.

Dotychczasowe działania WÓD POLSKICH to tylko pozoracja.

2 listopada, 11:59, Gość:

Dokładnie.

Pis zajmuje się wrotami dwa razy dłużej niż poprzednicy i nic oprócz gadania nie zrobili. Zaczął się piąty rok ich nieRządów i dalej nic się nie dzieje.

A to PIS s......ł te wrota i musi za.....ć bo tak sobie wymyśliłeś? Masz tupet Koszałku.

G
Gość
2 listopada, 10:11, Gość:

Żale do Gawłowskiego, Zientarskiego i rudej z Wiosny.

2 listopada, 10:29, Gość:

Gawłowski był tylko promotorem tej budowli. Zientarski,owszem wiedział o problemie,lecz nic nie zrobił. „Ruda z wiosny” to chyba nawet nie wie gdzie jest jezioro Jamno, nie mówiąc o Kanale Jamneńskim, WROTACH GAWŁA itd.

Inicjatorem i jednym z realizatorów WRÓT GAWŁA jest Gmina Mielno i ówczesna wójt a obecna burmistrz Mielna.

Z tym, że kręcimy się wkoło historii.

PiS rządzi już piąty rok. WODY POLSKIE istnieją już dwa lata i nic nie zrobili.

Cały czas powtarzają, osiem lat, osiem lat, Gawłowski,itd.

Dotychczasowe działania WÓD POLSKICH to tylko pozoracja.

Dokładnie.

Pis zajmuje się wrotami dwa razy dłużej niż poprzednicy i nic oprócz gadania nie zrobili. Zaczął się piąty rok ich nieRządów i dalej nic się nie dzieje.

G
Gość

WODY POLSKIE nie odpuszczają. Ogłosili dzisiaj kolejny przetarg na montaż systemu monitoringu wizyjnego WRÓT GAWŁA.

Chyba są już dogadani :). Termin składania ofert do 8 listopada 2019 r.

https://wodypolskie.bip.gov.pl/publiccontracts/view/21578

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3