Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nissan wyruszył z projektem Qashqai Commando

Wojciech Frelichowski
Jeden z modeli Qashqai biorących udział w projekcie Commnado
Jeden z modeli Qashqai biorących udział w projekcie Commnado Fot. Nissan
Nissan rozpoczął promocję modelu Qashqai jako auta miejskiego. Projekt otrzymał nazwę Commando, a jego głównym punktem jest prezentacja modelu Qashqai w kilku miastach Polski z udziałem fanów parkuru, czyli ludzi pokonujących miejskie przeszkody.

Pomysł na stworzenie Qashqai Commando powstał by przybliżyć “miastoodporny" wizerunek auta ewentualnym nabywcom. Qashqai Commando to team parkurowy, 3 samochody oklejone w oryginalny sposób i grupa animatorów.

Qashqai Commando to trzy charakterystyczne samochody w barwach moro, grupa animatorów i team ludzi od parkuru. Ponoć pokonywanie stojących na drodze przeszkód w jak najefektywniejszy i najprostszy sposób to domena łącząca crossovera Qashqai z mistrzami parkuru.

Qashqai to najlepiej sprzedający się SUV w Europie. Od marca 2007, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż tego auta, ponad 376000 egzemplarzy znalazło swych nabywców w Europie. W pierwszej połowie tego roku w Polsce kupiono 5946 Nissanów Qashqai.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!