Firma Mojsiuk ze Starych Bielic postanowiła wzorem słynnych nocy muzeów, otworzyć swoje podwoje dla klientów w niecodziennych godzinach.
Otóż zmotoryzowani zainteresowani oferowanymi markami aut, mogli zajrzeć do salonu od godz. 19 do 24. W ten oryginalny sposób firma chciała zachęcić klientów do skorzystania z wyprzedaży aut z rocznika 2010, a także do kupna najnowszych modeli. Promocja wieczorową, a raczej nocną porą dotyczyła aut nowych i używanych, zarówno osobowych, jak i dostawczych.
- Osoby, które w tę szczególną noc zdecydowały się przyjść do naszego salonu, mogły liczyć na dodatkowe niespodzianki w postaci bonusowych upustów - mówi Tomasz Staruch, specjalista ds. marketingu w firmie Mojsiuk.
- Pomysł na zorganizowanie promocji o tak nietypowej porze, wziął się stąd, że staramy się w oryginalny sposób uatrakcyjniać naszą ofertę. Sądzę, że w ten sposób pozytywnie zaskoczyliśmy naszych klientów.
Czytaj e-wydanie »Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?