Dunlop SP StreetResponse jest pierwszą standardową oponą, w której zastosowano Touch Technology, która łączy w sobie szereg innowacyjnych rozwiązań: specjalny system osadzenia stopki opony na obręczy, spłaszczony profil bieżnika oraz asymetryczny wzór bieżnika o zmiennym wskaźniku ogólnej powierzchni do powierzchni bieżnika z rowkami mającymi styczność z podłożem.
Jak twierdzi producent, te cechy zapewniają szybkie reagowanie opony na warunki drogowe, lepszą precyzję kierowania, stabilność przy wchodzeniu w zakręty i ulepszoną przyczepność na suchej nawierzchni.
Zoptymalizowany wzór bieżnika Dunlop SP StreetResponse zapewnia dobre usuwanie wody spod opony, udoskonaloną przyczepność na mokrej nawierzchni i przy hamowaniu. Szerokie rowki obwodowe i podłużne zapewniają maksymalne rozpraszanie wody na boki oraz odporność na aquaplaning.
Połączenie dwukierunkowych rowków i nacięć w żebrze centralnym bieżnika gwarantuje udoskonaloną przyczepność w zakrętach, szczególnie na mokrych nawierzchniach. Natomiast rowki w kształcie liter L i Z na barku opony zapewniają doskonałe przyspieszenie i hamowanie na mokrych drogach.
W Dunlop SP StreetResponse zastosowano również zaawansowaną mieszankę zawierającą polimery funkcjonalizowane, które zapewniają lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni, nie pogarszając oporów toczenia opony. Polimery te umożliwiają zwiększoną interakcję pomiędzy krzemionką, a polimerem oraz lepszy rozkład krzemionki w mieszance.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?