Nowe salony Volkswagena będą budowane według modularnego projektu, który uwzględnia wiele kombinacji indywidualnych elementów, pozwala na aranżację salonu niezależnie od kontynentu, kraju czy wielkości gruntu. Pozwala na dowolne rozmieszczenie wybranych paneli wewnątrz, w zależności od potrzeb dilera zapewnia dużą elastyczność i możliwość nowej aranżacji salonu w przypadku zmiany sytuacji rynkowej lub dużych akcji marketingowych.
Nowe salony będą się wyróżniać białą ramą budynku, okalającą szklaną fasadę. Ich forma jest przejrzysta i prosta, taka jak image marki. Całość zapewnia identyfikację nawet z dużej odległości i w łatwy sposób odróżnia salon Volkswagena od konkurencji. Wnętrze dzięki modularnej budowie, zapewnia więcej miejsca na ekspozycję samochodów, ponadto powierzchnia wystawowa, punkty przyjęcia do serwisu oraz sprzedaży oryginalnych części
i akcesoriów są ze sobą lepiej powiązane.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?