Jest to silnik Multijet - jeden z wielozaworowych turbodiesli drugiej generacji, wyposażony w elektronicznie sterowany, wielofazowy, bezpośredni wtrysk paliwa i turbosprężarkę z intercoolerem.
W Fiacie Bravo montowana już była wersja o mocy 105 KM uzyskiwanych przy 4000 obr./min i momencie obrotowym 290 Nm. Mocniejsza odmiana ma moc 120 KM przy 4000 obr./min i momencie obrotowym 300 Nm. Maksymalny moment obrotowy dla obu wersji osiągany jest już przy 1500 obr./min. Silnik o mocy 120 KM jest dodatkowo wyposażony w filtr cząstek stałych DFP.
Przeglądy okresowe wydłużono do 35000 km.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?