NOWY PROGRAM PiS: 500 PLUS już na pierwsze dziecko Trzynastka dla emerytów [23 marca 2019]

  • Głos Koszaliński

bor

500 plus na pierwsze dziecko? Taki informacje pojawiły się w doniesieniach medialnych dotyczących programu 500 plus. Czy zatem już wkrótce zamiast 500 zł na dziecko będzie wypłacane po 1000 złotych? Takie pytania zadają w internecie osoby zainteresowane tym programem. "PiS planuje korektę swojego sztandarowego programu 500 plus, czyli 500 zł na dziecko - czytamy w "Super Expressie". "Rodzina 500 plus". Czy program 500 plus zostanie zastąpiony przez 1000 plus? Sprawdź w tym materiale co dalej z programem 500 plus. Rodzina plus. Czy będą zmiany w programie? Aktualizacja 21 marca 2019

PROGRAM 500 PLUS DO ZMIANY? ZASTĄPI GO 1000 PLUS? - KIEDY ZMIANY PROPONOWANE PRZEZ PIS i CZY SĄ W OGÓLE MOŻLIWE

Nowy program PiS. 500+ już na pierwsze dziecko. Trzynastka dla emerytów. Ulgi w podatkach. Obniżenie kosztów pracy. Od kiedy i ile?

Koniec programu 500 plus? Czy zastąpi go nowy program 1000 plus? Takie pytanie coraz częściej pojawiają się w internecie na wieść możliwych zmianach w sztandarowym programie 500 plus. Jak czytamy w "Super Expressie", PiS planuje korektę swojego sztandarowego programu 500 plus, czyli 500 zł na dziecko. Czy nowa wysokość dofinansowania czyli 1000 złotych dla rodzin zostanie przyjęta? Decyzja nowym programie 1000 plus, o tym ma zostać podjęta jeszcze przed jesiennymi wyborami samorządowymi.

500 plus to za mało. W innych krajach rozdają lodówki nawet mieszkania

1000 PLUS - NOWY PROGRAM JESZCZE W TYM ROKU?

Uważacie, że nowy program 1000 plus to dobry pomysł? Jak nowy program 1000 plus wpłynie na krajowy budżet oraz na te mniejsze budżety rodzinne. Takie pytania zadają sobie specjaliści i zastanawiają się, czy ewentualne zmiany w programie 500 plus są koniecznie. 1000 plus jeszcze przed wyborami do samorządów? Tego dowiem się prawdopodobnie w najbliższych dniach.

1000 - PLUS GDZIE ZŁOŻYĆ WNIOSEK O 500 PLUS

300 plus ONLINE: Jak złożyć wniosek o wyprawkę dla ucznia. Kiedy wypłata (przelew) 300 zł dla dziecka? [WZÓR TERMINY, ZASADY] 8.08.2018

 pixabay

Pieniądze na dziecko w 2018 roku. Ile możemy dostać od Państ...

Chcemy, aby nastąpiła jakaś korekta w programie 500 plus. Te pieniądze zżera dziś trochę inflacja, więc musimy pójść dalej i zaproponować 1000 plus. Sądzę, że jest to bardzo możliwe i całkiem realne - mówi anonimowo informator "Super Expressu", jeden z ważnych polityków PiS.

1000 PLUS ZAMIAST 500 plus? SPRAWDŹ CZY TO MOŻLIWE archiwum

Wraz ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi nieoficjalnie mówi się o korekcie rządowego programu "Rodzina 500 plus".

Do rewelacji o 1000 plus odniosła się Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Elżbieta Rafalska zaprzecza plotkom o zwiększeniu świadczenia 500 plus. Jak można przeczytać w oświadczeniu minister na stronie resortu:

W związku z pojawiającymi w mediach informacjami dot. zwiększenia wysokości świadczenia wychowawczego informuje, że nie trwają żadne prace dotyczące zmian wysokości świadczenia przyznawanego w ramach programu „Rodzina 500+"

Od początku lipca rodzice i opiekunowie mogli także składać online wniosek o świadczenie Rodzina 500+ na nowy okres świadczeniowy. Od 1 sierpnia wniosek w formie papierowej można złożyć także w urzędzie.

Oficjalnie informację o planach dwukrotnego zwiększenia kwoty rządowego wsparcia potwierdza poseł PiS Janusz Szewczak, wiceszef sejmowej komisji finansów publicznych. Poseł Szewczak zasugerował, że rząd rozważa zmiany 500 plus. Czy to możliwe, że będzie korekta programu 500 plus, i zastąpi go program 1000 plus, przekonamy się o tym prawdopodobnie już w najbliższym czasie

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

23.03.2019, 00:12

Skończymy jak Grecja!!! Ludzie pomyślcie co nas czeka i to już niebawem. Osoby które dostają 500 będą narzekać najbardziej A cierpieć będzie cały kraj. Fajnie jest mieć dodatkowe pieniądze ale nie kosztem całego społeczeństwa!!!

22.03.2019, 14:00

Ogromna porażka i dyskryminacja dzieci po 18 roku uczących się dziennie które ani raz nie dostały 500 a nadal się uczą ... Brak pracy by chociaż mogły sobie cokolwiek dorobić.Nie w każdej części Polski jest praca dla nich bo główny powód to brak zawodu , szkoła dzienna wyklucza z podjęcia pracy zawodowej oraz zakaz handlu w niedziele ... gdzie głównie sobota i niedziela to czas gdy te dzieci mogłyby cokolwiek dorobić

22.03.2019, 11:20

Pytam się a gdzie dzieci po 18 roku które uczą się w liceum / technikum ?

22.03.2019, 11:17

Kretyny jako samotna matka w 2016 roku zostałam oszukana bo mam jedno dziecko i dochód 50 zł przekroczył.Teraz zostałam drugi raz oszukana bo syn skończy 18 lat w czerwcu , jest w 2 klasie technikum . I drodzy państwo mój syn niepracowal i niepracuje bo się uczy .Tylko kretyn wyślę dziecko w tym wieku do pracy . To szkoła średnia daje nam perspektywy na przyszłość . Ponieważ daje nam zawód bez tego jaka nas przyszłość nas czeka . To tu trzeba przykaladac się do nauki najwiecej . Nie wspomnę o dodatkowych kooperycjach.Wszystko tyle kosztuje ze masakra książki pomoce dodatkowe lekcje nie myśląc o jakiś rozrywkach bo po opłaceniu tego co potrzeba włożyć do nauki nie zostaje pieniędzy na przyjemności a tu zero pomocy .

22.03.2019, 10:28

Plagą w Polsce jest to, że bardzo dużo ludzi w ogóle nie pracuje, a ta garstka pracujących nie może ich utrzymać. Mamy młodych emerytów i dużo niepracujących kobiet. Przez politykę PIS będzie jeszcze gorzej, kobieta urodzi troje, czworo dzieci i ma z tego większe pieniądze, niż z chodzenia do pracy. Efekt będzie taki, że za jakiś czas to wszystko runie, a wtedy nawet na emerytury i wypłaty pensji nie będzie. A wystarczyło po prostu odnieść płace, szczególnie płacę minimalną, żeby opłaciło się pracować. Ale widocznie jest to za trudne dla polskich polityków w Polsce, mam wrażenie, że oni już w ogóle nie wiedzą, jak wygląda życie normalnego człowieka.

21.03.2019, 22:46

czas uciekać z tego kraju- patologia wyrasta jak grzyby po deszczu, w więzieniu za chwilę zabraknie miejsc,a przecież towarzystwo trzeba utrzymywać z pieniędzy podatników.

21.03.2019, 17:17

A może by tak pomyśleć o dzieciach które ukończyły 18 lat w dalszym ciągu uczą się i pozostają na utrzymaniu rodziców .

20.03.2019, 15:47

Za opiekuje się dzieckiem na terenie piły jak ktoś jest za interesowany proszę na fecbook pisać na prv Magdalena Ludka z takim Panem jestem na zdieciu

20.03.2019, 15:45

Mam pytanie a jak ojciec ma opiekę tymczasowo na dzieci czy mu tagrze się na lerzy 500 na dwójkę dzieci

20.03.2019, 07:09

Bardzo się ciesz że dostanę na 1 pierwsze dziecko 500 i nie obrazilabym się jakbym dostawała bony czy nawet bralal faktury i rozliczala co miesiąc... Bo kupuje się tyle artykułów że byłoby z czego odliczać. A przynajmniej patologiczne rodziny zaczęłyby przynajmniej kupować jedzenie swoim dziecia...

19.03.2019, 19:06

Ja prowadzę własna firmę, mam małe dziecko i jestem w ciąży. Jestem przeciwniczka tego całego 500 . Płace podatki i teraz ciężko mi podjąć decyzje. 500 no skoro każdy dostaje to może i ja skorzystam (wrzucę dzieciom na konto) Uważam ze to dodatek socjalny a nie żaden program prorodzinny. Rodzine zakładałam i analizowałam czy stać mnie na drugie dziecko. Dodatek powinni dostawać rodzice pracujący lub powinni wypłacać go w bonach.

19.03.2019, 07:56

Z całym szacunkiem dla wszystkich zbulwersowanych faktem, że ktoś pobiera świadczenia, skoro tak łatwo jest żyć z 500 to po co tak strasznie pracujecie? Czyżby 'patologia' była sprytniejsza od was? Żyjcie również ze świadczenia, nie użalajcie się, że ktoś pobiera a wy nie... Osobiście mam takie doświadczenie, że Ci znajomi, którzy najbardziej krytykowali 500 pierwsi złożyli wnioski. 500 to program dla każdego kto ma dzieci. To jest program, który z założenia promuje rodzicielstwo. Jeśli komuś 500 czy 1000 albo nawet 1500zł świadczenia wystarcza na przeżycie (przy 4 dzieci w przypadku najwyższej kwoty) i nie chce podejmować pracy... no cóż, jego wybór.
Lament pracodawcy, który nie może znaleźć pracowników oferując kilka tysięcy zł za lekką pracę...
to jakiś surrealizm. No chyba, że te 'kilka tysięcy' to 2000 brutto a praca w biurze, to praca w charakterze 'specjalisty ds bhp podłogi, okien i toalet'...
Moim zdaniem Państwo nie powinno nikomu, niczego dawać bo samo nic nie posiada. Podatki powinny być niskie, a prawo maksymalnie proste, wolne od ulg i przywilejów. Niestety żyjemy w innej rzeczywistości...

18.03.2019, 20:09

Zgadzam się z opinią że te damy które siedzą w domu nie pójdą do pracy bo albo mąż musi sam zapyziac na królową i dzieci bo jej albo się nie opłaca iść do pracy albo nie będzie dojeżdżać itd bo znam przypadki gdzie mąż dobrze zarabia chata z tarasem a lejdi nie pójdzie do pracy bo nie będzie autobusem jeździć i psa samego nie zostawi w domu bo szczęka. Ręce mi opadają jak to słyszę bo ja mam dzieci zapieprz am za najniższą krajową po to żeby takie lasery od tak za friko brały bo jak rząd daje to czemu mam nie wziąść to jest dla mnie patologia takim ludziom absolutnie nie powinno dawać się tych pieniedzy bo w ten sposób promuje się lenistwo i łatwy dostęp do pieniędzy. Program niedopracowany totalnie a po drugie kobiety za maszyny do rodzenia się robi mam te które tylko na 500plus liczą to lecą z koksem.program do poprawy albo zlikwidować

18.03.2019, 11:41

a co z dziećmi, które ukończyły 18 lat ale nadal się uczą? Ponownie zostaną pominięte?

18.03.2019, 08:36

A Gdzie dla dzieci nie pelnosprawnych jezeli się ucza to powidlo być tak jak zasilek rodzinny do 24 LAT ale unas w kraju jest dyskryminacj takich dzieci

17.03.2019, 10:19

Zbliżają się wybory.bo przecież w tym roku będą.wiec trzeba dawać ile się da by przy korycie swe świńskie ryje utrzymać.

16.03.2019, 07:58

Drogi pracujący i niepracujący rodzicu, czy naprawdę uwarzasz, że należy Ci się pomoc ode mnie. Obok mnie mieszka rodzina z trójką dzieci, mają ładne, wyremontowane mieszkanie, samochód, w zeszłym roku cała rodzina była na wakacjach w Chorwacji. Co miesiąc dostają od państwa z naszych podatków 1000 zł., teraz będą distawać 1500 zł. Obok nich mieszkam ja, zarabiam 1700 zł., po opłatach zostaje mi na życie na cały miesiąc 500 zł. Jestem chora na łuszczycę, na stole leżą recepty, nie mam pieniędzy, żeby je wykupić ok. 350 zł., jak zachorował mój kot, musiałam go uśpić, bo nie miałam pieniędzy na weterynarza, na wakacjach, płatnym urlopie nie byłam nigdy w życiu (pracuję na umowie zleceniu), nie mam pieniędzy na remont mieszkania, dosłownie sypie mi się tynk na głowę, powinnam wymienić okulary, ale nie mam pieniędzy itp. Pracuję w pocie czoła, mam ciężką pracę, czy uważasz, że uczciwe jest, że państwo wspiera wszystkie rodziny z dziećmi, a jestem traktowana, jak śmieć, któremu nic się nie należy, żadna pomoc, tylko dlatego, że nie mam rodziny?

16.03.2019, 03:10

Tomasz- jeśli piszesz prawdę- podaj link do ogłoszenia

16.03.2019, 03:05

Do Tomasz- nie wiem gdzie takie rewelacje, ja jakbym za 3tys na rękę miał w lekkiej pracy to by mnie chyba wszyscy w okolicy z zazdrości zamordowali... U mnie (centralna Polska) 3tys dostaje się na budowie po 12h albo w fabryce na akord (ale tam max 10lat ludzie wytrzymują)
Większość prac w urzędzie pracy jest do 2tys na rękę.
Sam bym chętnie chciał pracę za parę tys na reke, lekką o bez doświadczenia w branży ale u mnie taka tylko po znajomości a nie z ogłoszenia, a tym bardziej z pup, gdzie dają ogłoszenia tylko janusze czekając na darmiwych pracowników

15.03.2019, 22:16

Nasza firma chciała zatrudnić kilkanaście osób (wynagrodzenie parę tys, netto) praca lekka, biurowa, projekt marketingowy, niewielka miejscowość, bezrobocie oficjalne kilkanaście procent. Zlecenie trafia do lokalnego Urzędu Pracy, wszyscy, dokładnie wszyscy przysłani przez Urząd przyszli tylko po pieczątkę, że się nie nadają, w celu dalszego poboru zasiłku na koszt Państwa, czyli nas... Główna argumentacja; mam zasiłek, 500 teraz czekam na dodatkowe świadczenia, nie muszę wstawać rano do pracy... Pan przybije pieczątkę (odmowa = groźby karalne co mi zrobią jak wyjdę dziś z biura) Brawo, niech PIS kupi teraz wyborców, ja rezygnuje z projektu i przepadają podatki, które były do zapłacenia, z czego zapłacą kolejne 500 ???? Inni przedsiębiorcy zrzeszeni w naszej Izbie mają tak samo, więc skala dotyczy całego kraju. Brawo Jarosław, Brawo Mateusz

15.03.2019, 18:40

Jest Pan bardzo roszczeniowy. Możecie odliczać sobie utrzymanie swoich dzieci od podatku, macie 300 plus na książki i dopłaty do czynszu i to powinno wystarczyć! Pan oczekuje, że podatnicy będą utrzymywać pańskie dzieci, ich wychowanie, edukację itp., a Pan swoją pensję przeznaczy na swoje przyjemności. A ja chcę, aby moje podatki poszły na inne cele, na dofinansowanie ludzi samotnych, którzy mają najciężej w kraju, chcę podniesienia płacy minimalnej, jednej z najniższych w Europie, chcę aby wszyscy bezrobotni otrzymywali zasiłki, a nie tylko kilka procent, chcę zwiększenia kwoty wolnej od podatku, bo jest jedną z najniżysz na świecie, chcę wesprzeć niepełnosprawnych, a także ludzi zatrudnionych na umowach śmieciowych, aby otrzymali odszkodowanie od państwa za zatrudnianie niezgodne z prawem i konstytucją, chcę wesprzeć rencistów, biednych emerytów, chorych na przewlekłe choroby, chcę wprowadzenia państwowej weterynarii, chcę aby biedni otrzymywali mieszkania komunalne i zasiłki itp. Rodziny żyją na całkiem dobrym poziomie i mogą sobie same poradzić, ale nauczyły się być roszczeniowe, bo ich dzieci to ponoć przyszłość... ale na pewno nie moja. Dziękuję.

15.03.2019, 14:23

Do tych co tak obrażają..., Dzieci to dzieci. Zgadzam się ze "gro ludzi przepija traci itp.., powinny być kontrole., ale są matki i ojcowie którzy pracują i to ciężko , mają chore dzieci i nie mówcie że to bachory itp bo pomimo ciężkiej pracy im nie starcza bo sami utrzymują dom etc... Że patologia... dobrze PiS zrobi dając na pierwsze dziecko. Wam zabierze z wypłaty? Stracicie na tym? Jasne! Ci co uważają, że nie jest to potrzebne niech z kraju uciekają, spokój będzie. Uważam, że albo wszystkie dzieci albo żadne. A jak brak dzieci tym co się madrzą to niech się nie wypowiadają. Uważam osobiście, że kto ma dzieci rodzinę powinien dostać na każde dziecko uczące się. Darmowe obiady w szkołach i pomoce itp taki pakiet dla rodzin z dziećmi i dzieckiem. "Poczekajcie" jak rząd podniesie niepełnosprawnym 😉too Ci co tak pluja i obrażają mogą się pakować.... Bo będziecie na nich pracować 😂

15.03.2019, 07:34

Czyli wszyscy płacimy zbiorowe alimenty na dzieci innych osób. Dobre!

15.03.2019, 05:48

Wyobrażacie sobie, jak teraz skoczą ceny w sklepach. Już po ich pierwszym rozdawnictwie ledwie mogę się utrzymać, pomimo, że uczciwie pracuję. To ja mam żyć w nędzy, a roszczeniowe lochy mają sobie z MOICH pieniędzy robić remont mieszkania, czy jeździć na wakacje. Niedługo będziemy prosić te ich mioty o datki na życie. Trzeba PIS raz na zawsze pogonić na rozwalanie gospodarki.

14.03.2019, 22:04

Ja chyba jestem z innej bajki. To ja mam zapierdalać, żyć w nędzy, po to żeby utrzymywać jakieś ruchawice, których jedyną pracą jest rozkładanie nóg i przyjmowanie męskiej spermy? Narodziłaś bachorów, żyj w nędzy, wiedziałaś czym się kończy łajdactwo!

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3