Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Od poniedziałku wraca pełna obsługa klientów NFZ w salach obsługi

OPRAC.:
Joanna Boroń
Joanna Boroń
NFZ przy Arkońskiej w Koszalinie oraz koszalińska delegatura pracują w dni powszednie w godzinach od 8-16
NFZ przy Arkońskiej w Koszalinie oraz koszalińska delegatura pracują w dni powszednie w godzinach od 8-16 archiwum
Od poniedziałku 28 lutego otwierają się sale obsługi klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ. Dotyczy to siedziby w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 45 oraz punktu obsługi w Zdrojach, przy ul. Citroena 2. Na wizytę w koszalińskiej delegaturze trzeba się umówić telefonicznie.

NFZ przy Arkońskiej oraz koszalińska delegatura pracują w dni powszednie w godzinach od 8-16. Punkt obsługi w Zdrojach zaprasza od wtorku do piątku, od 8.00 do 15.00, tylko w poniedziałki – do godz. 16.

Numerek z biletomatu należy pobrać najpóźniej 10 minut przed zamknięciem sali.

Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. Na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce. W strefie oczekiwania na obsługę udostępniona jest połowa miejsc siedzących.

Nadal każdą korespondencję można zostawić w skrzynce podawczej – przed wejściem do sali obsługi.

W sprawach ogólnych NFZ zachęca do kontaktu z Funduszem bez wychodzenia z domu, za pomocą nowej usługi: e-Doradcy. Polega ona na wideo-spotkaniu z pracownikiem oddziału NFZ. Aby do tego doszło, wystarczy kliknąć w link na stronie internetowej, po czym wybrać dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Przez całą dobę dostępna jest także bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta – TIP, pod numerem 800 190 590

- Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu, w placówkach NFZ, nadal zachęcamy do korespondencyjnego załatwiania spraw: za pomocą poczty elektronicznej lub tradycyjnej oraz ePUAPu. Wszystkie adresy wystawione są na stronie ZOW NFZ oraz dostępne pod numerem 800 190 590 - informuje Małgorzata Koszur, rzecznik oddziału.

Oddziały NFZ:

  • Sala Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w Szczecinie

ul. Arkońska 45
Godziny pracy urzędu: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
(pobieranie biletów w godz. od 8.00 do 15.50)

  • Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie

ul. Andersa 34
Godziny pracy urzędu: po wcześniejszym umówieniu wizyty na telefon 785-251-597
poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
(pobieranie biletów w godz. od 8.00 do 15.50)

  • Punkt Obsługi Klientów w Szczecinie

ul. Andre Citroëna 2
(parter siedziby ZUS)
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - piątek 8.00 - 15.00
(pobieranie biletów: poniedziałek od 8.00 do 15.50; wtorek – piątek od 8.00 do 14.50 )

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera