Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center

Małgorzata Motor [email protected]
PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call CenterOd 18 lutego z Call Center mogą korzystać klienci PGE z woj. podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego.
PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call CenterOd 18 lutego z Call Center mogą korzystać klienci PGE z woj. podlaskiego. Do końca roku sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego. Archiwum PGE
Krótki czas oczekiwania na połączenie, szybki dostęp do informacji, nowatorska technologia. To udogodnienia, jakie planuje PGE Obrót S.A. dla swoich klientów.

Klienci do końca roku będą sukcesywnie włączani do tego systemu. Wszystko po to, aby mieć łatwy, telefoniczny dostęp do Call Center., bo obecne rozwiązania obsługi telefonicznej okazały się niewystarczające.

– Dlatego zmieniamy się dla Klienta. Nowy system sprawi, że do Call Center będzie można się w sposób łatwy i szybki dodzwonić z każdego miejsca w kraju – mówi Alicja Rutkowska,wiceprezes Zarządu PGE Obrót S.A.

Ale jak dodaje Piotr Wróbel, dostępność to tylko jedno z udogodnień. - System będzie „inteligentny”. Obsada konsultantów zostanie dostosowana do liczby klientów oczekujących na danej linii. Monitoring pozwoli na rejestrację numeru telefonu osoby, która starała się skontaktować, aby móc do niej oddzwonić - wyjaśnia.

- Wdrożenie tego systemu traktujemy jako projekt priorytetowy. Dotąd klienci z naszego rynku historycznego, czyli obszaru, na którym Spółka dostarcza energię elektryczną dla gospodarstw domowych, zasięgali informacji głównie w Biurach Obsługi Klienta. Teraz będą mieć dodatkowy, alternatywny kanał kontaktu: Call Center - mówi Marlena Skrzydłowska,__dyrektor Departamentu Obsługi Klientów.

Piotr Wróbel zwraca uwagę, że klienci, którzy dziś załatwiają swoje sprawy w Biurach Obsługi Klienta zyskają komfort telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić o wystawienie duplikatu faktury, poznać  saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami.

- Od 18 lutego z nowoczesnego Call Center mogą korzystać klienci Spółki z woj. podlaskiego. Do końca roku  sukcesywnie dołączą do nich klienci z województw mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego – zapewnia Piotr Wróbel.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: PGE Obrót S.A. uruchamia nowoczesne Call Center - Nowiny