Subaru B9 tribeca należy do segmentu SUV (sport utility vehicle). Cechą charakterystyczną auta - oferowanego zarówno w wersji pięcio-, jak i siedmioosobowej - jest duży prześwit, wynoszący 215 mm. Seryjne wyposażenie pojazdu obejmuje m.in. system ESP, sześć poduszek powietrznych, elektrycznie otwierany szklany dach, czujnik ciśnienia w oponach, podgrzewane fotele, system audio z odtwarzaczem MP3 oraz nawigację satelitarną z ekranem dotykowym.
Siedmioosobowa tribeca (siedzenia w układzie 2+3+2) oferuje niewielki bagażnik o pojemności 128 litrów. Po złożeniu jednego rzędu foteli do dyspozycji jest już 450 l, a dwóch aż 1.495 l. Wersja pięcioosobowa dysponuje przestrzenią bagażową o objętości 525 l, a ze złożonymi tylnymi siedzeniami - 1.671 l.
Zgodnie z tradycją firmy Subaru, tribekę wyposażo w silnik typu "bokser". Sześciocylindrowa jednostka ma pojemność 3,0 litra i rozwija moc 245 koni mechanicznych. Maksymalny moment obrotowy to 297 Nm (przy 4.200 obr./min). Przyspieszenie od 0 do 100 km/godz. zajmuje 9,7 sekundy, a maksymalnie japońskie auto rozpędza się do 195 km/godz. Przeniesienie napędu zapewnia pięciobiegowa skrzynia automatyczna Sportshift (umożliwia również ręczną zmianę przełożeń). Tribeca nie jest tanim autem. Pięcioosobowa wersja to wydatek ponad 48 tysięcy euro. Jeszcze droższy jest model siedmiomiejscowy. Za taką wersję z systemem DVD, kamerą cofania i tapicerką skórzaną zapłacić trzeba 56 tys. euro.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?