Dzięki temu udało się jej uzyskać znaczący, 76-proc. wzrost udziału w polskim rynku samochodów osobowych. Dla porównania średni udział w rynku aut tej marki w krajach europejskich kształtuje się na poziomie około 0,7 proc..
Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer. W 2010 r. kupiło go 3638 klientów. To niemal 140 proc. więcej niż w 2008 roku, a udział Lancera w segmencie aut klasy niższej średniej zwiększył się prawie 2,5-krotnie, dając temu modelowi awans o osiem pozycji w rankingu pojazdów tej klasy.
Warto dodać, że w pierwszych trzech kwartałach roku fiskalnego 2009 (który kończy się w marcu 2010) Polska była trzecim największym rynkiem Mitsubishi w Europie, za Niemcami i Wielką Brytanią.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?