Polska jest trzecim rynkiem Mitsubishi w Europie

(WF)
Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer.
Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer. Fot. Mitsubishi
W minionym roku firma Mitsubishi Motors zanotowała w Polsce najwyższą w historii, roczną sprzedaż 9032 aut, awansując o cztery pozycje w rankingu marek. Obecnie Mitsubishi zajmuje 14 miejsce.

Dzięki temu udało się jej uzyskać znaczący, 76-proc. wzrost udziału w polskim rynku samochodów osobowych. Dla porównania średni udział w rynku aut tej marki w krajach europejskich kształtuje się na poziomie około 0,7 proc..

Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer. W 2010 r. kupiło go 3638 klientów. To niemal 140 proc. więcej niż w 2008 roku, a udział Lancera w segmencie aut klasy niższej średniej zwiększył się prawie 2,5-krotnie, dając temu modelowi awans o osiem pozycji w rankingu pojazdów tej klasy.

Warto dodać, że w pierwszych trzech kwartałach roku fiskalnego 2009 (który kończy się w marcu 2010) Polska była trzecim największym rynkiem Mitsubishi w Europie, za Niemcami i Wielką Brytanią.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie