Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polska jest trzecim rynkiem Mitsubishi w Europie

(WF)
Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer.
Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer. Fot. Mitsubishi
W minionym roku firma Mitsubishi Motors zanotowała w Polsce najwyższą w historii, roczną sprzedaż 9032 aut, awansując o cztery pozycje w rankingu marek. Obecnie Mitsubishi zajmuje 14 miejsce.

Dzięki temu udało się jej uzyskać znaczący, 76-proc. wzrost udziału w polskim rynku samochodów osobowych. Dla porównania średni udział w rynku aut tej marki w krajach europejskich kształtuje się na poziomie około 0,7 proc..

Najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w Polsce jest Lancer. W 2010 r. kupiło go 3638 klientów. To niemal 140 proc. więcej niż w 2008 roku, a udział Lancera w segmencie aut klasy niższej średniej zwiększył się prawie 2,5-krotnie, dając temu modelowi awans o osiem pozycji w rankingu pojazdów tej klasy.

Warto dodać, że w pierwszych trzech kwartałach roku fiskalnego 2009 (który kończy się w marcu 2010) Polska była trzecim największym rynkiem Mitsubishi w Europie, za Niemcami i Wielką Brytanią.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!