Dla porządku należy wyjaśnić, że sieć Infiniti nie ruszyła jeszcze w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Tym niemniej wynik sprzedaży w Polsce trudno określić inaczej niż wyjątkowy. - Statystycznie, z uwzględnieniem potencjałów rynków, sytuacja jest nie do wytłumaczenia - mówi Grzegorz Szczypior, menadżer generalny Infiniti w Polsce. - Ale już socjologicznie, jak najbardziej. Po pierwsze, Polacy najszybciej docenili markę Infiniti, dzięki trwającemu przez lata prywatnemu importowi, po drugie, spodobały im się oryginalne linie samochodów i możliwość odróżniania się od tłumu. Klienci bardzo też doceniają wysoki standard obsługi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?