Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomorzanka (KDC Pomorzanka sp. z o.o.). Nostalgia i nowoczesność w słodkim wydaniu

red.
KDC Pomorzanka to część Millano – polskiego producenta słodyczy, w tym czekolad, galaretek, żelków, pralin i wafli. To przedsiębiorstwo, którego historia sięga blisko siedemdziesięciu lat, z bogatą tradycją produkcji przysmaków znanych i cenionych w całej Polsce. Silnie wrośnięta w pomorski krajobraz przedsiębiorczości, z dumą zatrudniająca kolejne pokolenia specjalistów.

To, co w 1946 roku zaczęło się w Słupsku, już na zawsze zaskarbiło sobie uznanie w całej Polsce. Wiele produktów Pomorzanki zyskało wręcz status kultowych, w tym znana niemal każdemu w Polsce galaretka Makarena ułożona w unikalną, budzącą słodkie wspomnienia, kolorową rozetę.

Jednak Pomorzanka, to przykład nie tylko tego jak zaskarbić sobie uznanie klientów, to również doskonały obraz tego jak wykorzystać najnowszą i ciągle zmieniającą się technologię. Z tego też słynie słupska fabryka.

Kolejnym ważnym aspektem dającym firmie przewagę na rynku jest sposób zarządzania pracą i ofertą w Millano, integrujący Pomorzankę z systemami i procesami obecnymi w całym przedsiębiorstwie, w tym z oprogramowaniem umożliwiającym usystematyzowaną pracę nad wieloma nowościami. Trudno opisać w kilku zdaniach, to wszystko, co wniosły do procesu produkcji jego cyfryzacja, automatyzacja i mechanizacja. I chociaż Kocie Języczki wciąż smakują tak samo jak przed laty, to produkują je dziś nowoczesne, wysokowydajne maszyny.

- Integracja procesów daje pracownikom miejsce do stałego rozwoju, pomaga utrzymać powtarzalną wysoką jakość oraz usprawnia pracę nad nowymi recepturami, jakościowo zgodnymi z międzynarodowymi certyfikatami – tłumaczy Marian Brzozowski, prezes Pomorzanki. I jak zaznacza, to wszystko jest możliwe dzięki wciąż modernizowanej (podobnie jak linie produkcyjne) infrastrukturze zakładu.

To wszystko ma olbrzymie znaczenie, bo celem strategicznym Pomorzanki jest przygotowanie jej do wyzwań stojących przed producentami słodyczy w nadchodzących latach. Ważne jest wypracowanie receptur i formatów opartych o nadchodzące i już obowiązujące trendy na rynku słodyczy oraz poszerzenie możliwości produkcji umożliwiających regularne wprowadzanie na rynek nowości i innowacji produktowych.

To wszystko sprawia, że Pomorzanka staje się już nie tylko marką nostalgicznie kojarzoną z produktami sprzed lat, lecz nowoczesnym zakładem produkcyjnym gotowym do tworzenia produktów na rynki całego świata. Korzystają i skorzystają wszyscy.

- Będąc częścią Millano Pomorzanka jest miejscem wymiany kompetencji i ciągłego rozwoju. Dba o promocję marki na terenie całej Polski, pracownikom zaś oferuje stabilność i benefity, łącznie z akcjami promującymi aktywny tryb życia – mówi Piotr Nowicki z Millano. Pomorzanka od zawsze stawia na specjalistów w swoich dziedzinach, jednocześnie pozostając wierna staremu etosowi pracy - lojalności i wieloletniemu zaangażowaniu.

W ciągłym poszukiwaniu specjalistów sięga po nowoczesne rozwiązania marketingowe. To chociażby lokalne kampanie w social mediach kierujące na stronę pomorzanka.pl/historia (przedstawiającą firmę i pokazującą unikatowe, historyczne zdjęcia), komunikacja outdoor, czyli m.in. billboardy i samochody, ale też publikacje w lokalnych mediach, w tym we wciąż jeszcze doskonale sprawdzającej się w takich działaniach prasie drukowanej.

Pomorzanka jako część Millano zapewnia ogólnopolską dostępność wszystkich swoich produktów, dbając o rozpoznawalność słupskiej marki i promując regionalną produkcję. Nie ma wątpliwości, że Pomorzanka to firma unikalna, łącząca wieloletnie tradycje z umiejętnością modernizowania się i oferowania konsumentom coraz to nowych słodkości.

od 7 lat
Wideo

Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Pomorzanka (KDC Pomorzanka sp. z o.o.). Nostalgia i nowoczesność w słodkim wydaniu - Głos Szczeciński