MKTG SR - pasek na kartach artykułów
10 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Obowiązki: w turystyce, jak w każdej branży, liczy się...
fot. BananaStock, BananaStock / Getty Images Plus

Praca w branży turystycznej. Które stanowisko wybrać, jakie wymagania trzeba spełnić, ile zarabia przewodnik, pilot czy stewardessa?

Obowiązki: w turystyce, jak w każdej branży, liczy się umiejętność reklamy i sprzedaży usług. W branży turystycznej wycieczki w dużej mierze sprzedaje się dzięki umiejętności stworzenia oryginalnej oferty, co wiąże się też z udziałem w targach turystycznych, aktywnością w mediach społecznościowych i szeroko pojętą popularyzacją regionu.

Wymagania: specjalista ds. marketingu często łączy obowiązki PR-owca, copywritera i sprzedawcy.

Zarobki: specjalista ds. marketingu najczęściej zarabia między 3 a 5 tys. zł netto.

Zobacz również

Wypadek osobówki i busa pod Wrocławiem. Samochód dachował. Trwa akcja ratunkowa

NOWE
Wypadek osobówki i busa pod Wrocławiem. Samochód dachował. Trwa akcja ratunkowa

Maciej Zwierzykowski już oficjalnym komendantem

NOWE
Maciej Zwierzykowski już oficjalnym komendantem

Polecamy

Ponad 7% uczniów dostało zerową punktację za wypracowanie. CKE komentuje

Ponad 7% uczniów dostało zerową punktację za wypracowanie. CKE komentuje

Agnieszka Dygant i Barbara Kurdej-Szatan w spodniach, które są hitem sezonu

Agnieszka Dygant i Barbara Kurdej-Szatan w spodniach, które są hitem sezonu

Dyżur pracownika biura Rzecznika Praw Obywatelskich w Koszalinie już w czwartek

Dyżur pracownika biura Rzecznika Praw Obywatelskich w Koszalinie już w czwartek