Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Praca w koszalińskim ratuszu dla absolwenta marketingu

(RAV)
Absolwenci dziennikarstwa, PR nie mają szans na pracę w biurze komunikacji społecznej w koszalińskim ratuszu.
Absolwenci dziennikarstwa, PR nie mają szans na pracę w biurze komunikacji społecznej w koszalińskim ratuszu. Archiwum
Absolwenci dziennikarstwa, PR nie mają szans na pracę w biurze komunikacji społecznej w koszalińskim ratuszu.

W maju tego roku Biuro Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego zyskało nowe obowiązki. - Oprócz dotychczasowej roli informacyjnej, przejęliśmy między innymi zadania związane z prowadzeniem konsultacji społecznych, budżetem partycypacyjnym, kontakty ze środowiskiem kombatanckim czy redagowaniem portalu obywatelski.koszalin.pl. - wylicza Robert Grabowski, rzecznik ratusza, a zarazem kierownik biura.

Nowych zadań jest na tyle dużo, że dotychczasowy czteroosobowy zespół okazał się niewystarczający. Dlatego też ratusz ogłosił nabór na dodatkowe stanowisko inspektora w Biurze Komunikacji Społecznej. Kandydaci muszą m.in. znać się na prawie samorządowym, mieć doświadczenie w administracji, potrafić nawiązywać kontakty i wykazywać się samodzielnością oraz kreatywnością. Koniecznie też posiadać wykształcenie wyższe. Choć mogłoby się wydawać, że do pracy w biurze prasowym najlepiej nadawałby się absolwent dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub pokrewnych kierunków, ratusz oczekuje… magistra marketingu.

Sekretarz miasta zapewnia, że nie jest to kryterium ustalone pod konkretną osobę. - W Koszalinie jest mnóstwo osób po tym kierunku, więc z pewnością nie ograniczamy w ten sposób liczby kandydatów - wskazuje Tomasz Czuczak, zauważając jednocześnie, że pracowników z doświadczeniem dziennikarskim jest już w biurze kilku. - Teraz potrzebna jest nam osoba między innymi z kompetencjami i doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, a takie są przede wszystkim po marketingu. Miałaby prowadzić szkolenia dla urzędników, które pomogłyby poprawić ich wizerunek w oczach mieszkańców - wyjaśnia sekretarz.

Ponadto nowy inspektor ma być odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną w ratuszu. - Wymianę informacji między pracownikami, bo teraz często jeden wydział nie wie czym się zajmuje drugi, a to niekiedy utrudnia prace. Będzie też choćby prowadził kalendarz spotkań i wydarzeń, tak, aby się one na siebie nie nakładały - wyjaśnia Robert Grabowski.

Aplikować na stanowisko można do 29 lipca. Szczegóły na stronie BIP ratusza.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!